Het hoe heb ik mijn kap bewerkt topic

Status
Not open for further replies.
persoonlijk vind ik de hoeken op de monoseat niet zo mooi. Alles loopt verder rond an daar is het hoekig... En op de foto lijkt hij erg lang nu en dat is niet mijn ding. Maar volgens mij lijkt dat ook zo door de hoek waaruit de foto is genomen.

Verder ben ik benieuwd naar de verdere afwerking:)
 
ik vind hem héél geslaagd!!
zou alleen de achterste rand een stukje 'verlengen' zodat alle vormen er mooi in uitkomen en je niet 3 puntjes krijgt..
je kan hem uiteraard ook naar mij opsturen ;)

succes! grtz Ken
 
mijn voorkap
2zy9cw7.jpg


2u8gd5e.jpg


mijn achterkap, buddy open
2z5lmco.jpg


buddy dicht:)
48q66gm.jpg


mijn idee met achterkap was dat ie netjes met het buddy meeliep :)
 
Last edited:
Krijg je de achterkappen die aan elkaar zitten er gewoon op? Of moet je drastische aanpassingen maken? Ben namelijk dat ook van plan maar moet het wel even weten, trouwens mijn achterkant wordt heel anders dus niet dat ik je na doe..:)
 
Krijg je de achterkappen die aan elkaar zitten er gewoon op? Of moet je drastische aanpassingen maken? Ben namelijk dat ook van plan maar moet het wel even weten, trouwens mijn achterkant wordt heel anders dus niet dat ik je na doe..:)

ja krijg hem er wel op :) moest alleen even de ophangings punten voor de handvaten (2de passagier) wegslijpen + het frame deel waar je tank op rust (achterste deels) wegslijpen niet extreem ofso hoor en een kapje bewerkt. Beetje slijpen en meten maar je hebt der geen HBO studie voor nodig;)
 
Ik vind de voorkap van de neo's erg geslaagd...
En vooral erg origineel......

Alleen de achterkant vind ikzelf wat minder.....
Deze vind ik te groot er uitzien....
Misschien als hier met wat openingen en vormen word gewerkt dat deze ook erg bruut kan worden......

Ik zelf zat ook aan het idee te denken om SR roostertjes in mijn voorkap te verwerken(alleen op een andere manier)....
 
Me cockpitje:

Het normale cockpitje afgemeten en daarvoor 2 lagen soort van plexiglas op maat gezaagd, die vastgezet met polyesther

attachment.php

attachment.php


Daar rondheen een geultje gemaakt en vol gegiet met polyesther:
attachment.php


Nu nog afwerken en klaas is klara
attachment.php


DG, bedankt voor de tips :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top