het grote sex met of zonder condoom topic

Status
Not open for further replies.
miss een stomme redenering hoor.... maar de pil is voor 99% veilig, aangezien je denk wel meer als 100 keer per jaar batst, heb je dus minstens 1 keer gezeik8P toch:p, en aangezien zo;n morningafterpil echt een kk gedoe is.. mensen al is last van gehad?:p


sta je bij die aphoteek, "ik wil de morning after pil", komt er een fucking lang verhaal over of ik weet hoe dat werkt ( t is toch gewoon verpakking open maken , pil deruit, doorslikken en wegspoelen met water:?8P)

en puntje bij paaltje moet je der nog 15 eu voor neetellen ook:L...


lijers!:|
 
ik zonder trouwes...ik ben haar eerste echte vriend al 2,5 jaar en ze slikt de pil dus waarom niet he..:)

haha zo is het bij mij ook ;) alleen mijne slik geen pil :p die heeft wat anders :D maarja ik doe het nooit met condoom, veelste relax zo :D en ut gaat al 1,5 jaar goed :p whehe
 
miss een stomme redenering hoor.... maar de pil is voor 99% veilig, aangezien je denk wel meer als 100 keer per jaar batst, heb je dus minstens 1 keer gezeik8P toch:p, en aangezien zo;n morningafterpil echt een kk gedoe is.. mensen al is last van gehad?:p


sta je bij die aphoteek, "ik wil de morning after pil", komt er een fucking lang verhaal over of ik weet hoe dat werkt ( t is toch gewoon verpakking open maken , pil deruit, doorslikken en wegspoelen met water:?8P)

en puntje bij paaltje moet je der nog 15 eu voor neetellen ook:L...


lijers!:|
Het is gewoon je eigen fucking schuld als dat gebeurt. Trouwens als je liever een kind opvoedt, kost ruim een ton (inflatie niet meegerekend).
 
ja maar zowiezo zit het zo niet, al bats je 1500 keer per jaar,
bij elke batsbeurt is het 1% kans dat de pil niet werkt. en dat is dus redelijk klein, maar het kan dus :X
 
Het is gewoon je eigen fucking schuld als dat gebeurt. Trouwens als je liever een kind opvoedt, kost ruim een ton (inflatie niet meegerekend).


volgens mij snap jij me niet, dnek je nou echt dat ik op mn 17e al een kind op ga voeden, en die 15 euro kan me ook niets schelen hoor.. maar het KAN gebeuren dat die pil 1 keer niet `werkt` zeg maar....en ik vroeg of iemand dat wel is had gehad..:) begrijp?


@ sandor, ja daarom, het KAN dus wel gebeuren :X kutpil :|
 
1% kans dat de pil niet werkt is ook maar een redenering, om aan te geven dat er een kleine kans is dat het mis kan gaan. Puur om de fabrikant in te dekken dat het fout KAN gaan, en hij niet kan worden aangeklaagd achteraf. 100x neuken maakt 100%...zo werkt het dus niet. Het ding werkt gewoon in bijna alle gevallen 100% goed, uitzonderingen daargelaten, en dat is die ene procent. it's just a figure...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top