Het Grote plaats hier je scooter topic

Status
Not open for further replies.
Hier een foto van me scooter hoe die er vandaag de dag erbij staat..kappen moeten nog worden gespoten digi teller aangesloten enz enz...


2n1dt7o.jpg


Dit was het weer..en owja mn kappen worden metallic groen en booskijker in de voorkap...
 
haha ja klopt :D
wanneer kom jij nou weer 's je scooter showen daarzo?
en als je nog nieuwe foto's heb, ff posten! anders gaan we weer te offtopic haha
 
mwah valt eigenlijk wel, dat lijkt waarschijnlijk zo omdat je de rest niet ziet hahah
maar dat spatbord is ook alleen voor in de winter(en echt lelijk vind ik het niet maar mooi is anders), je wilt echt niet weten hoe nat ik word als ik dat ding er niet op heb zitte:D
 
Die sr is wel vet opzich met die kleuren. Is dat niet besmettelijk dat wit?? Maar die zenith is echt, vet die herken je niet meer terug erg netjes gedaan tot nu toe, ben benieuwd naar het eindresultaat.
 
Die sr is wel vet opzich met die kleuren. Is dat niet besmettelijk dat wit??

Maar die zenith is echt, vet die herken je niet meer terug erg netjes gedaan tot nu toe, ben benieuwd naar het eindresultaat.

haha thnx :D
mja sr, wit word wel snel vies jah :p
vooral als je veel achter je maten aan rijd omdat die niet zo hard gaan als mij :p

en zenith, sportstuur doet wonderen, maar eindresultaat duurt nog wel ff omdat ik @ moment in geld gebrek zit :p
mja moet wel langere veer in, me mina blok zit wel raar zo :+
 
Ik post hier ff mijn neos.. ik ben er druk mee bezig geweest en de voorkap is mooi origineel vind ik zelf :)

Misschien komt er binnenkort nog een BCD voorspatbord en ga is misschien wat dingen nog polijsten, maar dat zie ik allemaal nog wel :)

2ns1400.jpg


2je4poi.jpg


Toch wel een van de mooiere neosjes..heb er zelf ook 1 kleur ook mooi moet ik zeggen..wat voor kleur is het als ik vragen mag..die voorkap zeer origineel niks op aan te merken
 
Geen mooie foto's van het hele ding? en wat heb je met je achterlicht gedaan, zijn dat sr lampen?

nee nog niet, ik heb wel nog oude foto's maar hij word binnekort gesaust.
aangezien er al een paar onderdelen gespoten zijn en de kappen nog niet, ziet het er ook niet echt mooi uit nu. Dus je zal vanzelf wel foto's voorbij zien komen zodra die gesaust is.
en die achterlichten zijn ooit gekocht op zo'n motoronderdelen site (3 jaar terug ofzo)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top