Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Green Zone, gisteren gezien. Erg vet. 8)!

green_zone_movie_poster.jpg
 
Gister 'paranormal activity' gezien.
Ik vond hem saai en niet echt spannend ofzo. Ik ben denk ik te nuchter om in dit soort dingen te geloven.
Verder nog met vriendinnetje 'my sisters keeper' gezien, best een zielige film maar blijft een vrouwenfilm..
 
The Hurtlocker.... AAARgh wat een kak film! Leuke scenes bij elkaar gegooid. Maar mijn god wat een onzin die film.

- Elke bom is een grijze fles.
- Wiel van dat karretje dat afbreekt, hoe veel geld gaat er nou in die oorlog om?
- Die vent die dan die bom opblaast door te bellen, belt echt way te laat. (zorgt wel voor een mooie actiescene.)
- Dat ze op patrouille zijn en hij opeens die smokegrenade gooit... the fuck yo?
- Sniper scene, neemt hij heel even die verrekijker en zegt precies alles goed, waar je way lang voor moet trainen... Vervolgens sniped die neger ook nog die rennede zandman neer, ook niet bepaald makkelijk. Immers zij zijn bombsquad en niet een sniperteam...
- Precies dat ene jongetje waar hij een band mee heeft opgebouwd heeft een bom in ze lichaam..... YEAH RIGHT!

En nog zoveel meer onzin, echt die film is zo onrealistisch imo, niet normaal meer!

En dan ook nog even 6 oscars binnen halen...
 
Dat jongetje met die body bomb was niet dezelfde he! Dan mnis je even wat in de film ;) Verder totaal met je eens. Vooral die snipe scene sloeg imo nergens op. En ja, dat ze op patrouille zijn en dan gaat hij een smoke grenade gooien. Lekker voor je back up ja 8P
 
Klopt, maar ze pretenderen realistisch te zijn. Daar ga ik me dan aan ergeren..

The Hurtlocker had gewoon veel beter kunnen zijn zonder al die onrealistische dingen erin. Dat heeft voor mij gewoon de film kapot gemaakt.
 
wel weer in de mode die gladiator achtige films he?.. intresseert me echt geen fuck dus sla alles lekker over :+
 
ik ken wel een aantal (goeie) films hoor ..beetje lower budget etc.
Maar zo`n BoB serie of Saving Private Ryan stijl film zou goed zijn...
ik mis dat.
 
Logo_01pathe-ph.gif


@

20080602155642_dekuip.jpg


geweest (greenzone)

ticket en toen richting zaal....
moest je nog door een fuik

444a2ac95b.jpg


van een supermarkt heen...en gewoon geen "ik heb niets gekocht" pad oid....of loos langs de kassa...(wachten :? ) of gewoon hekje over...
 
Kent iemand deze film?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=bk5FyHGj4qk"]YouTube- The 27 Club trailer[/ame]

Vind wel overal Trailers, maar kan nergens een torrent oid vinden. Misschien is "the 27 club" niet de officiele benaming?
 
Logo_01pathe-ph.gif


@

20080602155642_dekuip.jpg


geweest (greenzone)

ticket en toen richting zaal....
moest je nog door een fuik

444a2ac95b.jpg


van een supermarkt heen...en gewoon geen "ik heb niets gekocht" pad oid....of loos langs de kassa...(wachten :? ) of gewoon hekje over...

Gewoon doorlopen als je niks wil :p
 
Gister eindelijk tijd gehad om weer een filmpie te kijken. Dus The Hurt Locker maar gepakt en ik vond het wel een redelijke film. Maar om nu te zeggen: Oscar overwinningen waardig, nee.
 
Begin deze week Ninja Assassin gekeken, vond het wel een leuke film.

Maar was mooier geweest als de film over 1 gedeelte was gegaan; dus over het leven als ninja of alleen de 'bestrijding' ervan.

Desalniettemin: Aardig filmpje
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top