Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
gister voor het eerst blood diamonds gezien, vette film met goed verhaal. Echt een topper in mijn lijstje.
 
Heb nu een uur Boondock Sainst II gekeken. Zit hard te twijfelen om m uit te zetten, wat een RUKfilm zeg
 
Is normaal, ik download mkv's alleen om ze op dvd te branden zodat ik ze heerlijk op de tv kan kijken. Als je op je pc wilt kijken moet je geen HD's downloaden, trekt je pc niet goed.

rw dvd's ? Als je je laptop niet kan aansluiten op de tv is dat best chill, heb ik ook zeer vele gedaan. Maar nu is de tv vaak 'bezet', ben gewend geraakt aan mn laptop:p

Net trouwens A History of Violence gezien, beetje trage film doordat er weinig geluid in zat, maar daardoor is het veel 'opener' voor jezelf, kan zelf meer invullen en lette meer op de details. Vond het overall best een waardige film.
 
[ir]http://www.shockya.com/news/wp-content/uploads/shut_up_kick-ass_poster.jpg[/ir]

Vanavond in de sneak gezien, wat een gruwelijk vette film! :D
 
Ik heb hem ook net gezien in de bios. :p

Enige pluspunt was Jennifer. Verder was het idd een saaie en zoetsappige film.
 
ninja-assassin-poster.jpeg


Net gekeken. Niets speciaals, gewoon een keer leuk om te kijken meer niet.
Bloed genoeg in de trant van Kill Bill, verder genoeg vecht scenes.
 
Vanavond 'de helaasheid der dingen' gekeken.. Heb er weer van genoten! Toch dramatisch dat je tegelijkertijd moet bedenken dat er gezinnen bestaan waar het echt zo gaat
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top