Hebo as OF malossi RHQ as, welke is beter?

SR Max Biaggi

Gilera DNA te koop
ik kan aan bijde assen komen, de hebo racing pen 12 is dan wel 2e hands (rond de 80/90 euro) en de malossi rhq pen 12 is helemaal nieuw (kan ik voor 100 krijgen)

wat zal ik doen? zijn er nog voordelen die die assen tenopzichte vanelkaar hebben?

1 v/d 2 komt op een bida c20 + tuned hebo manston rep (met pen 12 zuiger). mina hor lc

bvd!
 
Advertisement - register to remove this

Ik zelf zou persoonlijk voor de RHQ gaan, vooral omdat het prijsverschil nu wel HEEL klein is.. Verder is de RHQ een heel goed asje.. Hoor er goede dingen over..
 
Originally posted by Mark@Typhoon
Ik zelf zou persoonlijk voor de RHQ gaan, vooral omdat het prijsverschil nu wel HEEL klein is.. Verder is de RHQ een heel goed asje.. Hoor er goede dingen over..

over hebo hoor je ook goede dingen.... wat is nu het ''grote'' verschil?
 
Dat die Hebo 2dehands is en die RHQ nieuw...

Nee de wangen zijn bij de hebo opgevult met Teflon(?) inzet stukken. Misschien dat de hebo iets lichter is.
 
nee, ik heb et een keer gemeten, de rhq was iets van 60 gram lichter, scheelt niet veel dus. Verder vindt ik de rhq een mooiere as.
 
pff shit man.. is toch logisch als je een nieuwe ken krijgen en voor bijna de zelfde prijs een 2e hands. dan is het toch logisch dat je de nieuwe koopt! pff hoe kan je hier over twijfelen..
 
Originally posted by Gizmotreme
pff shit man.. is toch logisch als je een nieuwe ken krijgen en voor bijna de zelfde prijs een 2e hands. dan is het toch logisch dat je de nieuwe koopt! pff hoe kan je hier over twijfelen..

heeft ook andere redenen.... omdat ik al heel lang beloofd had die hebo te kopen van sjoerd en het nu opeens laat afweten.... vin ik beetje kutstreek.... vandaar. maar ik ga dan wel voor die RHQ as.
 
Back
Top