Grand Theft Auto IV

haha me 2 :+

deze ga ik btw gelijk kopen als die uit is , hoe vet man eindelijk weer een gta game die hopelijk beter is dan SA :#

nu eerst maar wachten op het filmpje, nog een paar nachtjes !! :p
 
Alles van GTA bedoel je , of wat? 8P

Voordat er iets uitkomt waar GTA 4 BIJ zit , zijn we ook wel een jaar verder denk ik :X
 
Alles van GTA bedoel je , of wat? 8P

Voordat er iets uitkomt waar GTA 4 BIJ zit , zijn we ook wel een jaar verder denk ik :X

Nee , want er is al een Pack samengesteld. :rolleyes: PS3 , 2 controllers , GTAIV uiteraard , een GTAIV tas , GTAIV metalen doosje , en nog wat kleine GTAIV spul. :)

// Edit : dat gene wat JP net opnoemde dus. :p Waar heb je die gereserverd ?
 
Man. Kan niet wachten. :D

Maar hijs idd beetje zoals SA enzo. We zien wel. ;)

// edit : Danku. :D

// edit : Vet. Heb 'm besteld en betaald. Nu de PS3 nog. :+
 
Last edited:
Zat vandag te denken aa ndat gameplay gedoe... Eigenlijk dikke BS. Omdat , bij elke GTA trailer , is de gameplay het beeld zegmaar wat de trailer laat zien... Dus , wat we te zien kregen in de trailers is het werkelijke gameplay beeld , maar dan zonder die rader en geld enzo.

En nog iets , in-game movies zijn ook gewoon gameplay.. Veel beter imo. Niet zoiets als Stuntman om maar even snel een spel op te noemen. Hele mooie in-game films , maar gameplay is nihil. :?
 
Ik verwacht gewoon een iets minder duistere GTA SA, ik vond die namelijk HEEL erg vet alleen de setting was zo donker..
Overal waar je komt zie je geen flikker enzo, hoop dat ze meer de helderheid en funlevel van GTA Vice City pakken :) !
 
Zat vandag te denken aa ndat gameplay gedoe... Eigenlijk dikke BS. Omdat , bij elke GTA trailer , is de gameplay het beeld zegmaar wat de trailer laat zien... Dus , wat we te zien kregen in de trailers is het werkelijke gameplay beeld , maar dan zonder die rader en geld enzo.

En nog iets , in-game movies zijn ook gewoon gameplay.. Veel beter imo. Niet zoiets als Stuntman om maar even snel een spel op te noemen. Hele mooie in-game films , maar gameplay is nihil. :?

klopt niks van wat je hier zegt,
ik ben er 100% zeker van dat deze filmpjes netter gemaakt zijn.
 
om mijn mening te geven op het lang verwachte fimpje (die weer teleursteld)



hierboven kun je goed zien dat er wel degelijk een ingame footage in zit!
dit is dan wel het enigste stukje maja

zo kun je wel een beeld krijgen hoe het spel eruit komt te zien.
check de kwaliteit maar van dit stukje en de rest van het filmpje ;)

voor de rest ben ik het wel met Sandor eens.

ga hem wel halen, ook al duurt het nog lang :)
 
klopt niks van wat je hier zegt,
ik ben er 100% zeker van dat deze filmpjes netter gemaakt zijn.

Klopt niks van ? kerel , kijk nar die trailers van GTAIII , GTAVC en GTASA , het beels is ook niet gameplay... Boeiend. Maar het is wel het zelfde beeld als wat je speelt. Zal me niets verbazen als het hier hetzelfde geval is.

In de GTAIV trailers zie je ze ook praten tegen elkaar , lijken wel die filmpjes voor en na de missies. Kan natuurlijk niets met zekerheid zeggen , maar áls ze opgeschoond zijn enzo , dan is dat jammer... Want de rest van de GTA's was dat allemaal niet zo.

@ wakala ; goed opgemerkt dat stukje. Áls dit idd gameplay is , vind ik het nog erg netjes voor Non-HD en PNG. :)
 
Back
Top