Grand Theft Auto IV

Erg vet dat het in New York afspeelt! Heel veel mensen hebben gedacht dat London dit keer de locatie zou zijn, omdat deze plek nog niet is geweest. Maar het filmpje ziet er tof uit!

Nee , het speelt zich af in Liberty City. :) Kijk maar op die veerpond aan het begin ergens. Staat in die shot alleenal 2 á 3x LIBERTY. Een paar keer zonder een paar letters.

Op diverse anders plekken in de trailer staat ook LIBERTY enzo.

Vice city stories PSP

Je vergeet Grand Theft Auto : Vice City Stoires PS2 :!
 
Maar Liberty City is gebasseerd op New York, zag het vrijheidsbeeld voorbijkomen, oude kerk waar het WTC stond etc.

Ziet er echt gewoon te mooi uit, kan haast niet wachten tot oktober :X
 
ziet er wel erg mooi uit moet ik zeggen!
gelukkig is me pc pas 2 maandjes oud dus moet hij hem hopelijk wel kunnen draaien :)
 
Ik blijf erbij dat die gasten bij rockstar gewoonweg NIET kunnen animeren.

Die ventjes lopen in elke game echt super houterig en cartoony...
 
Ik blijf erbij dat die gasten bij rockstar gewoonweg NIET kunnen animeren.

Die ventjes lopen in elke game echt super houterig en cartoony...

Klopt idd, laten we hopen dat het in deze versie beter is, wat je kon zien in de trailer lopen ze wel wat beter iig.
 
erh, ja, maar blijft toch beetje vaagjes/houterig:S
Vond ik ze in saints row toch soepeler lopen ( ook al liepen ze daar ietwat maf/bejaard:p )
 
boeie, uiteindelijk koop je gta toch vaak voor het verhaal + mogelijkheden, btje wagens rijden/stelen enzo.

dat vind ik iig het vette eraan.
 
filmpjes zien er altijd zo uit, ben eerder benieuwd naar wat ze vernieuwd hebben en wat we deze keer voor onze kiezen krijgen.
 
Ik hoop ook dat ze wat aan het autorijden doen, dat het wat moeilijker wordt. Bv zelf schakelen oid *D Maarja, dat zal vast niet gebeuren, aangezien ze zich meestal wel richten op 't mainstream publiek.

(Meer a la Test Drive Unlimited dus :W)
 
Nieuws: Nieuwe GTA IV informatie in volgende GameInformer
Geschreven door Randy van Asch
Bron: qj.net -
English translation
Zaterdag 31 maart 2007 - We mogen ons binnenkort verheugen op een vrachtlading informatie over Rockstar's nieuwste GTA-game. GameInformer zal volgende maand een exclusieve preview uitgeven van maar liefst tien bladzijden met exclusieve screenshots en nieuwe details.

Het magazine zal in mei verschijnen bij ons in de winkels, maar hoogstwaarschijnlijk zullen we al half april de informatie en bijbehorende screens mogen aanschouwen. De kans zit er namelijk dik in dat de tien bladzijden zullen worden ingescand en op het internet geplaatst.

Opvallend is dat GameInformer deze game al uitroept tot de grootste game van 2007. Voorbarig of terecht? We zullen het over een half jaartje weten.

bron:

http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3650
 
Back
Top