gestolen scooters!!!!!!!!!1

paulyamaha

Well-Known Member
hey, er zijn afgelopen donderdag 3 scooters gestolen....:(

het zijn de volgende scooters met de volgende set-up:


yamaha slider & aprilia sr
mhr speed cil (mina h2o)
rhq kruk-as
yasuni c20
28mm oko
vl14
home made spruitstuk
mhr-overrange
malossi binnen rotor

ook is een runner gestolen:
hebo manston 2
yasuni c20
oko 28mm
malossi vario en koppeling
pvl binnen rotor

als je een van deze dingen te koop aangeboden krijgt laat het dan ff weten ook als je verder iet hoort.

de dieven zijn zeer gevaarlijk de scooters zijn nl onder bedrijging gestolen!!!!
 
Advertisement - register to remove this

zo echt hard wat er gebeurd is iedereen hier is nog steeds geschrokken, ik hoop dat iedreen een beetje wil meehelpen om uit te kijken naar deze onderdelen en/of scooters...
(LIVE WITHOUT A SCOOTER SUCKS)
 
zwaar ku voor je dat iemand ze jat ik zal voor je opletten al woon ik niet echt in de buurt,

alleen mocht je ze niet meer terug zien denk ik dat ze gezien de setup en hun intelligentie er niet echt lang plezier van zullen hebben.

magoed ik hoop voor je dat je ze terug krijgt
 
Ik ken wel een paar mannetjes uit het 'onderwereldtje' , niet dat ik me daarmee zelf inzit of iets.. maar ik zal rond vragen en zelf goed rondkijken!

(anders PM je ff je 06-nummer, kan ik je bellen als ik 1 v/d 3 scoots ergens zie rijden?)
 
mai dit is er toch wel over, :?

wel jah veel zal het niet helpen maar ik zal hier (belgië, antwerpen) ook eraan proberen te denken, moest ik ze zien.

maar ik hoop toch echt wel, dat het hierbij gaat blijven :? al vrees ik ervoor en ik hoop toch echt wel dat die rage niet gaat overslagen naar hier (k is mss heel egoistisch maar toch).

ik was van plan van mijn scoot ook een projectje te maken, maar denk dat ik toch eerst wat meer in beveiliging dan ga investeren :?
 
ze zijn er wel mee bezig en ik heb gehoort dat ze iemand hebben opgepakt...... maja we zien wel ik hoop dat mn srtje nog terug komt en mensen hebben gister avond de 2 scooters zien rijden. de sr en de slider
 
Ik zal ze even op het forum plaatsen van Scooter-Freaks,
vind het echt klote voor jullie, ik kan me niet voorstellen wat ik zou doen, maar ik zou bijna mijn leven geven voor mijn scooter, dat mes zou me dan ook weinig boeien.

Zwarte waren het toch...goedzo regering NL, laat die asielzoekende-wwuitkering-levende-brommer/scooter-jattende-debielen maar binnen. Is goed voor onze maatschappij.

Ik wens jullie veel sterkte!
 
erg vervelend... maar zouden jullie welff op willen letten op de manier van posten? er bestaat ook nog zoiets als een Edit knop, dan hoef je niet 10 berichten achter elkaar te zetten. (bijvoorbeeld paul yamaha)
 
Back
Top