Ideeën om gestolen runner terug te vinden.

Advertisement - register to remove this

had gelezen dat gestolen tweewielers zelden de stad van hun rechtmatige eigenaar verlaten.
weet niet waar ie gejat is, maar zeker ind e randstad helpt het om je buurt goed in het oog te houden.
wie weet staat ie misschien in een schuur enkele straten verderop of (dat zou nog opmerkelijker zijn) komt ie met de dief erop voorbij rijden....
 
Zou vooral letten op mensen die ineens veel onderdelen te koop hebben staan
Is toch zeer moeilijk om te bepalen of die onderdelen die verkocht worden op jouw scooter zaten.
Bovendien kan het ook nog zijn dat diegene die de scooter gestolen heeft de onderdelen helemaal niet kwijt wil omdat hij zelf een runner bezit.

Persoonlijk denk ik niet dat je die nog ooit gaat terugvinden tenzij hij gestript is en ze het frame en niet bruikbare onderdelen ergens dumpen.

Heb je wel aangifte gedaan bij de politie van de diefstal van je scooter?
 
Is toch zeer moeilijk om te bepalen of die onderdelen die verkocht worden op jouw scooter zaten.
Bovendien kan het ook nog zijn dat diegene die de scooter gestolen heeft de onderdelen helemaal niet kwijt wil omdat hij zelf een runner bezit.

Persoonlijk denk ik niet dat je die nog ooit gaat terugvinden tenzij hij gestript is en ze het frame en niet bruikbare onderdelen ergens dumpen.

Heb je wel aangifte gedaan bij de politie van de diefstal van je scooter?

Was ook meer bedoelt om dan definitief afscheid te nemen van je brommer dan om hem terug te krijgen:D

Enige kans is dat de politie hem tegemkomt. Daarvoor moet hij ten eerste niet gesloopt worden en zelfs dan is die kans nogsteeds heel erg klein
 
Is toch zeer moeilijk om te bepalen of die onderdelen die verkocht worden op jouw scooter zaten.
Bovendien kan het ook nog zijn dat diegene die de scooter gestolen heeft de onderdelen helemaal niet kwijt wil omdat hij zelf een runner bezit.

Persoonlijk denk ik niet dat je die nog ooit gaat terugvinden tenzij hij gestript is en ze het frame en niet bruikbare onderdelen ergens dumpen.

Heb je wel aangifte gedaan bij de politie van de diefstal van je scooter?
Aangifte had ik al gedaan en ja het is een heel vaag verhaal hoe hij gestolen is.
 
Ik heb een Apple Airtag in mn scooter zitten en een label/sticker waar AIRTAG opstaat...IMG_6066.jpg
En geloof mij.... dat ding krijg je er niet uit!
Lekker goedkoop..voor 25 euro ben je klaar... net uit te zetten als je er niet bij kan en met dat batterijtje doet ie t zeker 2 jaar!
iets met mosterd enzo maar voor je volgende scooter misschien een goed idee!
 
Last edited:
Ik heb een Apple Airtag in mn scooter zitten en een label/sticker waar AIRTAG opstaat...View attachment 68996
En geloof mij.... dat ding krijg je er niet uit!
Lekker goedkoop..voor 25 euro ben je klaar... net uit te zetten als je er niet bij kan en met dat batterijtje doet ie t zeker 2 jaar!
iets met mosterd enzo maar voor je volgende scooter misschien een goed idee!
Ja, en als ik op de scooter van mijn zoon ga rijden krijg ik een melding dat die tag erin zit.
Dat ding geeft zijn signaal via iPhones die in de buurt zijn.
Komende week eens op de motorbeurs in Utrecht kijken.
 
Het is niet zoals een beveiligingssysteem in huis die afschrikt.

Zelfs als ze geen rf signaaldetector hebben is een brommer zo gestript en vinden ze dat ding. En je kan ze niks maken als ze achter een gesloten deur op prive terrein zijn.
Weten ze niet dat er een zendertje in zit dan is de kans vele malen groter dat ze hem minder goed verstoppen.
 
Back
Top