gestolen scooters!!!!!!!!!1

paulyamaha

Well-Known Member
hey, er zijn afgelopen donderdag 3 scooters gestolen....:(

het zijn de volgende scooters met de volgende set-up:


yamaha slider & aprilia sr
mhr speed cil (mina h2o)
rhq kruk-as
yasuni c20
28mm oko
vl14
home made spruitstuk
mhr-overrange
malossi binnen rotor

ook is een runner gestolen:
hebo manston 2
yasuni c20
oko 28mm
malossi vario en koppeling
pvl binnen rotor

als je een van deze dingen te koop aangeboden krijgt laat het dan ff weten ook als je verder iet hoort.

de dieven zijn zeer gevaarlijk de scooters zijn nl onder bedrijging gestolen!!!!
 
Advertisement - register to remove this

het is toch te gek van woorden dat we tegenwoordig nog swaar moeten gaan uitkijken dat onse projecten nog gestolen worden door een stel idioten zonder enig idee wat ze ermee moeten.

wat heb je tevens aan een scooter waarop je niet kan rijden , die je niet kan verkopen, waar zo iemand een veel telaag iq voor heeft en het risico loop om hard in ze STER genomen te worden. we zouden de doodstraf hiervoor moeten instellen ;) veel sucses guys , wu-tuning aerox
 
nog een mededeling als een van die k*lijers er nou op een rollerbank mee komt en politiei neemt hem in, dan staat ie nu dus ook bij de politie, mischien handig om na te kijken?
greetz skinso (voordat het nog een hoopje ijzer word
 
kerel komt heus niet op de rollerbank... hier neemt de politie het risico niet om achter hem aan te gaan met diezelfde rijstijl als die gasten erop aan houden... crossen met volgas door de woonwijk al slippende...
 
mijn werkgever (woont nu in ede) komt ook uit krispijn, is er opgegroeid (in oudkrispijn) en zei dat het egt een verkankerde buurt is met zukke dingen....in de 1e zin dat hij zei toen ik hem hierover vertelde zei ie al de woorden "loden kogel"

suc6 maar pas aub op !!!
 
je kunt wel voor euwig dit forum langer en langer maken, maar daar komt je scoot niet van terug. Of je loopt het politie bureau helemaal flippend binnen en weigert weg te gaan totdat je met een groep agenten langs die gast zijn huis gaat (adres is kennelijk al algemeen bekend). Of je onderneemt zelf iets, wat je zelf doet moet jij weten, kweet niet hoe gevaarlijk die gast is.
 
tja op deze manier schiet het niet op... hij rijdt nog steeds rond i.i.g maar hoe langer je wacht hoe afgeragder hij is & misschien al weer een nieuwe eigenaar. T wordt er niet makkelijker op hoe langer je wacht..
Kom met de trein/auto van een maat/familie met auto
Ik zou bij voorkeur een motor nemen... makkelijk en snel
 
Ik snap jullie gasten echt niet als je scooter nou gejat is, doe je er toch alles aan om je scooter terug te halen. Jullie doen net of het niks uitmaakt. Voor zo'n scooter zo ik nog te voet naar daar gaan. Het is toch geen 10 euro die je kwijt bent.
 
lees nouw ff wat 2fast4you2 zei....
Als er gewoon 5 mensen zijn die zeggen dat het erg gevaarlijk is, dan zou ik dat maar serieus gaan nemen! dus afwachten tot de politie iets doet. Ik denk dat ze heus wel gaan als de politie over een week nog geen reet heeft gedaan(of later).
 
Ten eerste wil ik effe zeggen dat ik het echt klote vind, mijn oude SR die mijn neefje had gekocht was ook gestolen en ze wisten wel waar die stond. Die gast was overigens wat minder gevaarlijk, maar hij is er ook nooit langs geweest om die gast te confronteren wat resulteerde in dat hij de scoot ineens geplet terug kreeg omdat die gast een ongeluk had gehad. Hij had dus echt helemaal niks meer aan die SR. Wat ik je aanraad is snel actie te ondernemen en de politie eens onder druk te zetten, want die gasten zijn echt zo traag als dikke stront en gaan echt geen overbodige moeite doen. Ze zullen die sr ook niet te pakken krijgen als die zo snel rijdt (zal je zelf het beste weten) en die gast laat zicht helemaal niet pakken, omdat dat ding gejat is. Hoe langer je wacht, wordt de kans groter dat die straks weg is en dat de andere eigenaar misschien wel de kappen spuit en de spullen verkoopt, dan zie je er nooit meer wat van terug of die gast krijgt een ongeluk en je scooter is niets meer waard.

Blijf ook niet te lang lullen hier, want die gasten zouden ook weleens internet kunnen hebben of vrienden van hem (als je begrijpt wat ik bedoel).

Ik zou dus de politie eens achter hun hol aan gaan zitten en het liefst heel de dag bellen of op hun bureau gaan zitten, totdat ze wat doen en het vervoer moet toch wel te regelen zijn.

En iedereen die in die buurt woon en als ze de scooter eens onbeheerd zien staan, gooi je slot erom ga weer weg en bel de politie. Denk dat de politie wel sneller is dan een maatje van hem met knipschaar.

In ieder geval succes met wat je gaat doen !!

Mzzls Hans.
 
Dat idee is al eerder langsgekomen en is het meest reeel. Maar dan zullen ze hem gewoon optillen en meenemen. Of ze halen het wiel eraf waar het slot omheen zit. Tenzij de politie snel ter plekke is. En wanneer komen jullie nou? Want hoe langer je w8 hoe eerder de kans is dat hij weg is.
 
Back
Top