Gekke Amerikanen Ook - "Quad Tuning" :D

Folkert@MinaRally

Freude Am Fahren
Ok uhm......de phatste Quad ooit...Hands Down :D



DSC00275.jpg


DSC00276.jpg


DSC00267.jpg


DSC00268.jpg


DSC00269.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Beetje zonde van die dure low profile autobanden...

Verder wel grappig en opvallend natuurlijk, waar doen die Amerikanen het anders ook voor...
 
Originally posted by RobvdZande
dat zo'n dun asje dat houd....

Idd daar zit nu nogal wat gewicht aan...

Ik vraag me trouwens af of ze hier serieus mee gaan rijden... Zo te zien is dat ding gewoon van dat bedrijf. De stickers zitten ook nog op de banden. Kan natuurlijk gewoon als geintje er een keer op zijn gezet...
 
Die asjes houden het wel lijkt me (als ze ermee rijden) Normaal zitten er net zulke grote banden onder, alleen is de band/velg verhouding dan wat anders. Hoeveel het nou in gewocht scheelt....Soms is zo'n hele dikkeband (Dus voor kleine velg) ook loodzwaar.
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Die asjes houden het wel lijkt me (als ze ermee rijden) Normaal zitten er net zulke grote banden onder, alleen is de band/velg verhouding dan wat anders. Hoeveel het nou in gewocht scheelt....Soms is zo'n hele dikkeband (Dus voor kleine velg) ook loodzwaar.


edit... verkeerde quad voor me...
 
wel gruwelijk foute styling :D maar dis verder niet echt een dikke quad, denk een 250cc viertakt ofzo??? of zal t meer zijn??... die assen en die wielophanging is ook niet echt 'je van het'...
 
Owjah master, op de site van koopmans staat ook een e-ton qaud met allemaal malossi shit eronder! Maar die is natuurlijk niet zo mooi als deze
 
Back
Top