gekke figuren hier :P

Status
Not open for further replies.

yellowark

yellowark
wat ik vanmiddag nou toch weer meemaakte :p...
een maat van me kwam even langs om zn scooter af te stellen, dus wij ff rode drukveer en lichtere rollen erin gepoeft. hij rijdt ff een testritje bij mij in de straat, gewoon 1 recht stuk van 100 meter ofzo, ding trok lekker en hij zei tegen mij dat ik ook maar ff moest proberen. dus ik ff vol open tot de 50/60 ofzo en daarna btje gas open en dicht om reactie te testen (was kut eerst). dus ik draai weer om op het eind en rijdt langzaam terug. komt een in eens zo'n verschrikkelijke kakker op straat lopen. midden op straat gaat hij stil staan en wil me tegen houden. ik stop dus en dacht laat maar lekker dom doen en rijdt er langzaam voorbij. ik schatte hem zo'n 30 jaar oud, maar geen flinke gozer was t. opeens pakt die rare me stevig vast bij mn arm en probeert me van die scooter af te trekken... :O ik riep meteen blijf van me af lul! en gaf hem uit reactie een tik voor zn bakkes. hij stapte meteen achteruit en stond zo sukkelig te kijken :p ik keek m nog ff aan van "loser" en reed toen heel langzaam verder. die andere gast stond er ook op te kijken en lachte zich ook kapot, net als mij. toch schrok k best wel van die lijpe truken. hebben jullie ook al eens zoiets meegemaakt? zou k graag een keer lezen, lijkt me egt lachen :D
 
Advertisement - register to remove this

Lol tjah sommige mensen:p


mareh. af en toe een spatie en wat hoofdletters etc. doe je niemand kwaad mee hoor;)
 
dat nog nooit meegemaakt... het gebeurd wel vaak dat mensen me gewoon een beetje vuil aankijken om het geluid.
gelukkig blijft het daarbij :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top