Foute Auto en Motoren topic #4

Status
Not open for further replies.
Mjah, afgezien daarvan: Ik vind het wel altijd héééél kinderachtig als de politie op dergelijke evenementen z'n actie organiseert.
 
Is het ook wel natuurlijk. Maar het overgrote deel vraagt er gewoon om. Tyfusherrie uit die uitlaten allemaal. vlijmscherpe spoilers achterop...
 
ik niet ?

als je je gewoon normaal gedraagt dan is er niks aan de hand hoor....

eigenlijk moet elke auto die ''getuned'' is zonder enige vorm van smaak gelijk gesloopt worden !
 
Ik vind boetes prima, heel veel van die rotzooi hoort ook niet op de straat.
Maar om daar nu die actie op te zetten, voor dergelijke evenementen moeten toch vergunningen aangevraagt worden.
Ook ivm geluidsoverlast, dus dat is al gedekt.

Ik bedoel alleen, ga nou niet daar recht voor de deur ofzo staan.
Pak ze aan zodra ze met 250 met 2 wielen door de dorpstraat heen komen OF iig daadwerkelijk voor overlast zorgen, niet als ze file aan 't rijden zijn voor een dagje uit.

Flitsers op de snelwegen in de omgeving vind ik persoonlijk wel een prima idee, daar pak je dus mensen mee die zich wél "misdragen".

@ BartB. :
Jij bent wel extreem kortzichtig of niet?
 
Last edited:
ja ik ben lekker kortzichtig ja...

en nog trots daarop ook, sterker nog... elke halfords tjoener moet eigenlijk gewoon dood :D
 
Het word tijd dat jij eens dood gaat met je kansloze geblaat op dit forum, als het aan mij lag had je al een perm. ban aan je broek. tjappie
 
9081016.006.1L.jpg


9081016.006.Mini4L.jpg


$14.000 voor een setje.

krijg je vast wel een cowboyhoed bij.


(nieuwe michelin runflats :+)
 
Het word tijd dat jij eens dood gaat met je kansloze geblaat op dit forum, als het aan mij lag had je al een perm. ban aan je broek. tjappie

wat een onzin, jullie lopen zelf hele dagen te vertellen hoe kansloos die tjoening figuren wel niet zijn. als ik er dan ff een schepje bovenop doe is het gelijk weer te erg en kansloos...
 
wat een onzin, jullie lopen zelf hele dagen te vertellen hoe kansloos die tjoening figuren wel niet zijn. als ik er dan ff een schepje bovenop doe is het gelijk weer te erg en kansloos...

Jij hebt ook andere intresses die bijvoorbeeld die mensen weer totaal niet waarderen, moet jij dan ook meteen dood?

Stumper...

Ze moeten zelf doen met hun auto wat ze leuk vinden, het is mijn smaak ook totaal niet maar laat die mensen lekker in hun eigen waarde.
 
ja net alsof die mensen ook werkelijk dood zouden moeten ? ik hoop iig niet dat jullie alles zo even sirieus opvatten...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top