Foto van jezelf topic #12

Status
Not open for further replies.
Wat is daar dan mis mee. Ownee je hoort er pas echt bij als je aan de pillen zit :L

Mijn 1e en tevens laatste keer pillen op een feest was MoH Pole Position lap 1 vorig jaar November. En sta sinds augustus zonder pep op feesten en bevalt mij het beste. Drink ook nooit want moet altijd rijden.

Dus.

Het verschil tussen met of zonder shirt is gewoon heel erg groot op een feest. Het is er al gauw 40 graden tussen de mensen + dat het flink benauwd is dan als het goed druk is. En als je dan je shirt uit hebt, heb je toch flink wat verkoeling omdat de zweet ook makkelijker weg kan, in plaats van een nat shirt op je lichaam.
 
Maar haarkleur kun je wel raden denks.

pipi.jpg


?
 
En als je dan je shirt uit hebt, heb je toch flink wat verkoeling omdat de zweet ook makkelijker weg kan, in plaats van een nat shirt op je lichaam.

Lekker makkelijk, je zweet aan een ander afsmeren. Kom ik mn reet de volgende keer aan jou afsmeren, anders heb ik zo'n natte onderbroek op mn lichaam.
 
Toen al? Om 11uur stond ik in het zonnetje m'n laatste sigaretje te roken voor de uitgang :p
Lag 15:45 in bed x|

nog in da kleine keldertje geweest onder de trap bij die rookgang? GVD wat een bass daar zeg. Voelde op een gegeven moment men neusvleugels trillen. Wel een topfeestje
 
nog in da kleine keldertje geweest onder de trap bij die rookgang? GVD wat een bass daar zeg. Voelde op een gegeven moment men neusvleugels trillen. Wel een topfeestje

je had in factory 10 moeten komen boven dat was pas :love: was wel jammer dat de afterparty niet doorging had der nog wel zin in! :W
 
[IR]http://i315.photobucket.com/albums/ll455/Denoize/IkmetBodyprotector.jpg[/IR]

Ff voor de duidelijkheid, ik ben die lamp op de achtergrond.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top