Foto van jezelf #15

Status
Not open for further replies.
Whahahahhaa, er zitten zowiezo echt goede tussen!:p
Maar ik ben echt niet van de tasjes om me nek, ennuuh.. diamanten oorbellen hebben wel meer mensen+pippi+

Ieder zijn eigen style toch? Snap niet dat dat hier in nederland nog steeds niet word geaccepteerd...
 
Breezer...? Leg is uit dan waarom ik een breezerboy moest zijn? En show dan maar hetzelfde kapsel van die `breeezerboys` dan:) En laat jou kapsel is zien dan?
 
r28ec0.jpg


reet-GuidoOompa.jpg


matti-albums-guido-s-picture790-guidos-look-like-women.jpg


the-guido-kiss.jpg










* ik heb eigenlijk ook niks te zeggen, ben ook een kwartier kwijt aan me haar als het tegen zit :p
 
Hahaha, laat ze maar lekker lullen.. maar ik snap gewoon niet dat dat niet geaccepteerd word hier in nederland..x|
 
Tjah, zo snap ik niet dat je er zo bij wilt lopen... :p

Je gaat toch ook niet met een masker van een clown rondlopen? :D
 
Huh? Hoe zie jij eruit dan? Waarom accepteer je het gewoon niet dat mensen er anders uitzien dan jijzelf? Vat het niet verkeerd op.. maar ik snap het gewoon niet dat dat niet geaccepteerd word..
 
Tja, dat is een eigen mening.. ik vind sommige kapsels die voorbij zijn gekomen ook grappig of eerder te saai:)
 
Je loopt er gewoon als een manga cartoon. Ik zie er toch ook niet uit als wolverine.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=K-VW1XZwF80&feature=player_embedded"]YouTube - Scotland's No1 Male Barbie - Snog, Marry, Avoid? - BBC Three[/ame]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top