Film/DVD Topic

Status
Not open for further replies.
Geen actie? Ben je gek 8P Film zit vol actie als je het mij vraagt. Verder ben ik het wel met de spoiler van Hans eens, denk wel dat hij een Bond is, maar ik moet m nog een keer zien eigenlijk :)
 
Geen actie? Ben je gek 8P Film zit vol actie als je het mij vraagt. Verder ben ik het wel met de spoiler van Hans eens, denk wel dat hij een Bond is, maar ik moet m nog een keer zien eigenlijk :)

Dan hebben we denk ik een andere film gezien..:X
De film duurde 2,23 minuten waarvan 2 uur gepraat en drama 10 minuten pokeren, en 13 minuten aktie
 
Dat zou betekenen dat dit de enige actie in de film is?

En voor degenen die m nog moeten zien, flinke spoiler in die link :+

Das idd vrijwel de enige aktie wat erin zit.. En met dat huis in venetie wat onderwater zakt.. Zeg jij dan nog maar waar nog aktie is, want jij zegt de film zit vol aktie als je het mij vraagt..
edit owjah dat stukje vechten in het trappenhuis nog...
 
Last edited:
Net Jeepers Creepers gezien, had hem nog nooit gezien maar kon em wel waarderen 8P The Transporter ook nog gezien met diezelfde gast als uit Crank. Verhaal gaat nergens over, maar wel vette actie opzich :p
 
Vanavond trouwens maar weer is "Harold en Kumar go to white castle" in de gleuf jassen..
Flink poosje geleden gezien, maar wat een toffe film :W


Iemand die "Twelve and holding" heeft gezien?
Ik heb echt het idee dat het een kiddie film is ofzo...
vandaar dat ik hem niet wil opzetten :+
http://imdb.com/title/tt0417385/
 
Vanavond trouwens maar weer is "Harold en Kumar go to white castle" in de gleuf jassen..
Flink poosje geleden gezien, maar wat een toffe film :W


Iemand die "Twelve and holding" heeft gezien?
Ik heb echt het idee dat het een kiddie film is ofzo...
vandaar dat ik hem niet wil opzetten :+
http://imdb.com/title/tt0417385/

Jammer dat Harold & Kumar Go To Amsterdam niet meer komt... 1e film leverde niet genoeg op oid heb ik ergens gelezen. Heb vaak dubbel gelegen om die film :D Vooral dat stuk als die psycho-dude naast Kumar gaat pissen, dan kan je me echt opvegen :D

Net nog Another Gay Movie gezien. Wel grappig, maar sommige stukjes zijn echt te vies, if you know what I mean :X
 
Haha dat je die film echt afgekeken hebt.. Bravo +ralf+

Wij hadden hem na 5 minuten al stil gezet..
ging echt nergens over en was smerig!
wat een butt film , letterlijk!
 
Ik was toen stoned en whatever als een kanarie hehe

Zet jij hem nou eerst is op voordat je je mening uit :p8P:D

Of heb je hem al gechecked?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top