Film/DVD Topic

Status
Not open for further replies.

mastervanloon

van Owntjes
Oi, ik dacht laat ik hier eens een topic over starten. Als er te weinig animo is, delete ik de post wel.
Ik maak deze topic naar aanleiding van de film 'Phonebooth' die ik net op DVD heb gekeken. In mijn fitnesscentrum waar ik altijd kom, kan je sindskort gratis films lenen voor een paar dagen en ik had deze gehuurd.
Omdat ik soms na films nog wel eens enige vragen heb, dacht ik, misschien dat sommigen het wel weten te verklaren:)
Verder zou dit topic een topic kunnen zijn om elkaar goede films aan te raden/af te raden.

Ik heb dus net de film Phonebooth gekeken, en ik zat nog met een vraag:
De scherpschutter heeft zich zelf in zijn keel gesneden en sterft. Je denkt dat hij het is, omdat op zijn kamer waar de agenten zijn binnengevallen een sniper rifle voor het raam stond. Maar als Stu in de ziekenwagen ligt, en hij heeft een spuit gekregen, komt er een vent voor hem staan die tegen hem begint te praten over zijn mooie schoenen en zijn vrouw enzo. Die kerel die tegen hem praat, heeft da precies dezelfde stem als de 'Phonebootstalker'. Hij loopt later ook met een koffertje weg, waarvan je denkt: ja daar zou wel een sniper in passen. Ik begrijp dus eigenlijk nog niet voor de volle 100% wie nou de beller is.

:)

Nou k hoop dat iedereen hierin dit topic leuke films enzo post, in de hoop dat ik die binnekort kan gaan kijken:D

ltr
 
Advertisement - register to remove this

die gast aan het einde was de beller.

die dikke was de pizza man.

Hun denken allemaal dat het de pizza man was, maar het was die vent met die koffer op het einde.
 
Idd , de pizza man is gewoon omgelegd net alsof het de sniper was.
Dat is het mooiste van de film ,en dat snap je niet :X

Vond het best een redelijke film voor een B-film
 
Haagze sf2 said:
voor mensen die veel films huren www.plusdvd.nl
gebruik ik ook is echt super..
verder heb ik rond de 1000 dvd's thuis :D
illigaal vuurwerk 1000 (waarschijnlijk) illigale dvd's..


GOED bezig herman :p

keb zelf stuk of 80 dvdtjes staan nu denk
 
Last edited by a moderator:
m'n laatste film die ik heb gezien, is The Rock... wel oudje (1996), maar toch wel leuke en redelijk spannende film, met sean connery en nicolas cage.
 
Dawn of the Death laatst gekeken opzich wel een leuke film, aan het begin best wel eng, maar later word het opzich een beetje saai omdat die mensen alleen maar in dat winkelcentrum zitte en een beetje mensen die mensen willen doodbijten voor de lol aan het doodschieten zijn :L :p maar voor de rest is die wel goed.

Laatst ook nog Jeepers Creepers 2 gekeken *D was zeker wel vet en ook best eng de vogelverschrikker ziet er eigenlijk best nep uit maar op een gegeven moment komt ie vol in beeld en dan zie je dat hij een mensen mond heeft en mensen ogen daardoor is ie best wel eng maar voor de rest is die wel grappig! ;)
 
de computergestuurde wereld waarin wij zouden leven toch?

Pas training Day van me ma gekregen, best wel een goeie film, zit paar leuke stukjes in met veel actie :)
 
Ik heb hier rond de 300 divx/xvid films thuis, de meeste wel gezien.
De laatste film die ik zag was The terminal, wel een redelijke film maar niet geweldig
 
Man on Fire.

Ik vond Man on Fire wel een topper. Met Denzel Washington, vooral het rustige begin en vrij explosieve verandering qua karakter als het meisje weg is vond ik mooi. Echt een brute film.
 
Jesse@SR said:
de computergestuurde wereld waarin wij zouden leven toch?

Pas training Day van me ma gekregen, best wel een goeie film, zit paar leuke stukjes in met veel actie :)

Een erg goede film...
 
Last edited:
Heeft iemand nog tips voor mafia films?


Ook was er een hele tijd terug nog een film op tv over de engelse mafia, hoe heet die ook alweer, gozer erin vertelde dat lijken aan de varkens werden gevoerd omdat deze het snel opruimde enz, lekker underground sfeertje had de film
 
vroeger toen ik rond een jaar of tien was :) keek ik met mijn moeder een soort horror film? Daar zat een man op de dertiende verdieping en die ging iedereen dood maken enzo, maar omdat mijn moeder het op videoband had en niet lang genoeg opgenomen had, kon ik het laatste stukje niet zien :( dus iemand weet de titel van deze film ?
:)
 
Jesse@SR said:
Heeft iemand nog tips voor mafia films?


Ook was er een hele tijd terug nog een film op tv over de engelse mafia, hoe heet die ook alweer, gozer erin vertelde dat lijken aan de varkens werden gevoerd omdat deze het snel opruimde enz, lekker underground sfeertje had de film

die film waar jij het over hebt kan ik even niet op de naam komen, tis iig van dezelfde makers als snatch , en is een soort voorganger ervan (is ook met veel van dezelfde acteurs).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top