[F.E.A.R.] Gratis online multiplayer FPS!

XSL-Martijn said:
ja duuh maar hoe stel je dat in wasm mijn vraag:)


spel starten
dan als het goed is past ie zichzelf al aan aan je systeem

anders kan je bij options>performance en options: display

het 1 en ander veranderen..
 
Er draaien meer dan genoeg servers :p, heb het vanmiddag een poosje gespeeld.

Levels met +10 man vind ik trouwens niet zoveel aan (te druk), mannetje of 7-8 en je kunt lekker rondknallen.
 
Last edited:
Bne hem ook aan het downen duurt nog wel ffies maar goed, heb zelf fear ook uitgespeeld, vond het af en toe wel een raar spel en soms een beetje overdreven maar voor de rest wel cool.

Lift verhaaltje was wel geinig en het einde in de heli 8P
 
Het lukt me niet bij het aanmelden 'k snap er geen fuckeduck van :|
als ik het hele veld ingevuld heb gewoon waar ik echt woon e.d dan ga ik door naar die enquete en daarna ben ik weer bij stap 1 :X
 
Ik ben gister de hele tijd wezen knallen gewoon onder Rene als naam pak ik vaak een TDM, mijn favo wapen is de 10mm high penetrator, omdat je gewoon fuckng veel lol hebt met die gun als je er 1 geschoten hebt.

"Hang im High" :D
 
Sjonge jonge net zat ik echt in een noob team :L , personen die 40/50 schieten terwijl je zelf een 243 haalt...

Niet luisteren als je hulp nodig hebt of een positie vast wilt houden nee allemaal einzalgangers die het toutje zelf spannen zndr na te denken.
om de hoeken heen renne granaten gooien als je maten er voorstaan :X

echt ergelijk ben er mee gestopt.

Hoop strax een ander team te hebben, en ehh vanavond een server maken ?

ciao
 
Rene said:
Sjonge jonge net zat ik echt in een noob team :L , personen die 40/50 schieten terwijl je zelf een 243 haalt...

Niet luisteren als je hulp nodig hebt of een positie vast wilt houden nee allemaal einzalgangers die het toutje zelf spannen zndr na te denken.
om de hoeken heen renne granaten gooien als je maten er voorstaan :X

echt ergelijk ben er mee gestopt.

Hoop strax een ander team te hebben, en ehh vanavond een server maken ?

ciao

dat heb ik dus ook de heletijd, vooral bij Control.
Heb je zon nieuw control point te pakken, zeg je dat 2 mensen moeten blijven dekken, anders wordt hij zo weer ingenomen. Maar nee, als de tegenstanders komen zit jij daar nog in je eentje terwijl die andere alweer weggeboekt zijn.

EDIT: net weer CTF gespeeld, weer met kloothommels die niks van teamwork afweten. Sta je daar in je eentje je vlag te verdedigen... 7-1 verloren ja :(
 
Last edited:
Back
Top