[F.E.A.R.] Gratis online multiplayer FPS!

Stijn P said:
dat heb ik dus ook de heletijd, vooral bij Control.
Heb je zon nieuw control point te pakken, zeg je dat 2 mensen moeten blijven dekken, anders wordt hij zo weer ingenomen. Maar nee, als de tegenstanders komen zit jij daar nog in je eentje terwijl die andere alweer weggeboekt zijn.

EDIT: net weer CTF gespeeld, weer met kloothommels die niks van teamwork afweten. Sta je daar in je eentje je vlag te verdedigen... 7-1 verloren ja :(


Ah gossie....

Wat kan je verwachten in een public :rolleyes:
Als het nou een war was.. :+
 
zo gister had ik echt een nice round "327" geschoten :W vandaag ging het ook niet zo slecht maar kon beter, meesten waren hoge -200 en uitblinkertjes van 250.
maar voor de rest begint het wel verslavend te worden :X

Iig wnr komt er nou een SF server ?
dit ff duidelijk afspreken S.V.P
 
We kunnen er misshien 1 voor volgende week maken op een woensdagavond oid, menigen lezen het wel, joene, erwin , bojt kunnen vast wel mee doen...
Renz P , Stijn en ik.
Als je kan hoor ik het graag tijd van 9 uur afspreken oid.
 
Joene. said:
doordeweeks ben ik er iig niet bij.. school/werk etc! mss vanavond/morgenavond? maar ook niet zeker


ik moet maandag stage lopen beginnen om 8 uur en wil het niet te laat maken zondagavond...
Maar kom maar met suggesties, bedoel ik wil wel ff een paar mensen met mijn wapen de kop indrukken van het forum :* :p

En ehh Mizzle srry dat ik je vergeten ben ;)
 
ben er vanavond denks ook wel bij, allemaal ff kwart voor 8 hier sjekke, dan geef ik aan of ik de server start @ 8u, anders aan iemand anders de eer :).

nog speltype voor keuren? :)
 
ik start server! :W


server is up!

Scootertuning.net
pass: scootertuning


dennis001, waarom ben je alweer weg? :p was ff drinke pakke, kom terug en ik ben dood :\
 
Last edited:
Back
Top