Evo-Fire

Status
Not open for further replies.
dat jij een "uber" scooter had betekent niet dat je deze jongen zo mag afkraken, hij doet het imo zeer goed voor een jochie van 15 jaar ;)

vind em trouwens te lang, maargoed :)



iedereen zijn eigen mening over dat verlengstuk :) sommige vinden niet uit zien sommigen wel:)

J²-Tuning
 
leuk dat je al zo creatief bezig bent, na mijn mening her en der nog wel dingen wat netter of anders kan. maargoed aldoende leert men.

Verder let ff op je msn taaltje , " egt heel irri"
 
Sow zeker goed bezig man hadje project al eerder ergens gezien..
maaruh.. ik vind echt vet wat je allemaal eent brouwe en bakke bent ik wil ding wel eens zien als die ''af'' is..
Groete jan!
 
wat dacht je van de electrische start :p
j/k
Is je scooter niet erg lang met die verlaste uitlaat? en hoe ben je van plan dat ding te vervoeren:p

electrische start :D neej gewoon kicken moet lukken en gewoon aanhanwagen en schuin er in moet passen:D

J²-Tuning
 
dat jij een "uber" scooter had betekent niet dat je deze jongen zo mag afkraken, hij doet het imo zeer goed voor een jochie van 15 jaar ;)

vind em trouwens te lang, maargoed :)

Sorry dat ik reageer maar dit gaat nergens over.

Wat ik met mijn reactie bedoelde is, dat subframe staat gewoon niet netjes.
en dat tribals enzovoort eruit frezen, ik weet zeker dat die daar volgend jaar spijt van heeft. ik mag toch me mening geven, mss kan hij er wat mee.

En dat over mijn "uber" scooter, daar gaat het nu niet over en zelf vond ik het geen "uber" scooter, hij zag er leuk uit en ging wel vooruit....
Kan zo een paar vettere opnieuwen, maar laten we geen oude koeien uit de sloot halen.

Oi, en succes met je project
 
mensen mensen, waarom al dat gebitch... het is onze hobby tog, en tot nu toe is scootertuning nog geen vechtsport. laten we dat zo houden dan
 
leuk die pijp, maar ook over nagedacht :D? was misschien leuk geweest om die shit op de bank te veranderen en beide geblokkeerd te meten.
 
Sorry dat ik reageer maar dit gaat nergens over.

Wat ik met mijn reactie bedoelde is, dat subframe staat gewoon niet netjes.
en dat tribals enzovoort eruit frezen, ik weet zeker dat die daar volgend jaar spijt van heeft. ik mag toch me mening geven, mss kan hij er wat mee.

En dat over mijn "uber" scooter, daar gaat het nu niet over en zelf vond ik het geen "uber" scooter, hij zag er leuk uit en ging wel vooruit....
Kan zo een paar vettere opnieuwen, maar laten we geen oude koeien uit de sloot halen.

Oi, en succes met je project

Gast ! moet je nou echt overal zo lopen te k*nkeren op iedereen ?!
Deze jonge probeert wat leuks te bouwen en dan kom jij weer met je hoofd.
Beter reageer je niet meer.. scheelt een hoop commentaar, gezeik en nutteloze posts.. denk een beetje mee met de rest henk.
 
Ik vind hem gewoon tof.. 2 dingen die ik liever dicht zie of verandert en zoals t al meerdere keren is voorbij gekomen het nos logo @ voorkap en die 2 vierkantjes, die vierkantjes zou je ook een andere vorm kunnen geven, nu passen ze gewoon niet bij de rest van de voorkap vorm zegmaar, je zou het ook zegmaar kunnen splitsen in allemaal kleine sleuven boven elkaar zodat het een beetje beter bij de nrg grille past ;) succes :)
 
Sorry , maar ik vind et totaal niks :p .

Hij is gewoon echt te lang , hij staat achter lager als voor , tribals uitfrezen is zoooooo 2002 .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top