Aangeboden Erg nette Aprilia SR LC DD.

Status
Not open for further replies.

SvenA

Well-Known Member
http://link.marktplaats.nl/565619598

Hierbij bied ik mijn in erg nette staat verkerende Aprilia SR aan. Hij wordt verkocht omdat er niet meer op wordt gereden en dat is zonde van deze goed rijdende scooter. De scooter is al sinds 2008 in mijn bezit.

De complete typenaam van de scooter is: Aprilia SR Racing LC DD. Het is dus een Aprilia SR met watergekoeld Minarelli Horizontaal blok met zowel voor als achter een remschijf.

Motorisch is de scooter 100% in orde, start altijd en loopt goed.

Ca. 1,5 jaar geleden is hij volledig professioneel overgespoten in een metallic antraciet grijze kleur. Helaas zitten hier en daar al wel wat niet te voorkomen gebruikerskrasjes.

Verder heeft de scooter een sportstuur, waardoor geen tellers meer aanwezig zijn, de kilometerstand is hierdoor helaas dus onbekend.

De scooter is op een Yasuni R uitlaat na volledig standaard. Hij loopt hierdoor zo'n 70 km/h.

Minpuntjes zijn:
-Accu is leeg/kapot waardoor de toeter niet meer werkt (verlichting etc. werkt gewoon)
-Elektrische start is niet meer aangesloten

Uiteraard beschikt de scooter over een kenteken en zijn alle papieren aanwezig.

Voor meer informatie kun je me altijd mailen naar svenalberts@hotmail.com. Bij serieuze interesse is het uiteraard mogelijk om een proefrit te maken.

Vraagprijs: €849,- (of een goed bod)

Groeten,
Sven Alberts

MfC0HKRjVMgPDRkLK7BY7A==.jpg

N+F0wnhoIrGPuF9S2g==.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top