[A]Kappenset SR Viper in erg GOEDE staat!

Status
Not open for further replies.

Boj

Banned
Bijdeze gaan ook mijn kappen de deur uit.

De kappenset is origineel en alle ophangpunten zijn in orde! Enkel de voorkap missen 4 ophang punten. Hiervan zijn er 3 voor de koplamp. De koplamp heeft vanuit de buitenkant met 2 schroeven vast gezeten. (niet mijn werk :X ) Met een klein beetje moeite / plamuur werk is het weg.

Ik stoor me er echter niet aan want de gaatjes vallen niet op.


Enkele nadelen aan de kappenset:
- Voorkap mist dus 4 ophangpunten waarvan 3 voor de koplamp
- Beenschild is bewerkt / verneukt. Je krijgt er een 2e beenschild bij!
- Er zitten krasjes in de lak. Dus geen nieuwstaat (hier is de prijs ook naar)



Enkele voordelen:
- De set bestaat uit 1 geheel. Dus geen bij elkaar geraapte kappenset waarbij je vaak ziet dat de kappen niet mooi aansluiten. De set komt van 1 scooter! (Enkel het spatbord komt van een andere set.
- Zadelhoes is nog origineel en in uitstekend goede staat. Geen scheurtjes of iets wat daar op lijkt!
- Buddy is inclusief slot met goede sleutel!
- Ik hoef er absoluut geen hoofprijs voor. :+


Enkele foto's:

Hier is het gaatje goed te zien.









Richtprijs: €100,- of een acceptabel bod. :)



Bij interesse komen we er wel uit. Het liefste verstuur ik niets, mocht dit alsnog wenselijk zijn wil ik het tegen een kleine vergoeding wel versturen. (Op te halen in Borne, naast Hengelo, Twente)

Een set zoals deze is erg schaars! Mensen die mij kennen weten hoe ik met mijn spullen om ga en dus ook dat ik eerlijk ben in mijn verkopen. Elk nadeel aan de set staat hier vermeld.

Heb je nog geen viper? Wil je toch een viper project gaan starten?
Ik heb nog érg veel onderdelen liggen. Zoals frames (vers gecoat!), voorvorken, velgen etc etc. Hier heb ik geen verkoop topic voor maar het is dus wel aanwezig!!
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top