elektra kapot

Lrs

New Member
Hoi ik heb een zip 2t en bijna al mijn elektra werkt niet, Voor doen alleen mijn power 1 ledjes en koplamp het knipperlichten voor en achter werken allebij niet en voor de rest werkt helemaal geen elektra, Hoe kan ik dit oplossen zonder een hele nieuwe kabelboom te kopen?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Alles doormeten , beginnen vanaf accu naar contactslot , en zo verder . En ook alle massa punten goed controleren.
 
Kijk ook eens naar die aftakking van die powerledjes bij je contactslot want die meegeleverde scotch locks is rommel en maken vaak slecht contact en snijden soms zelfs de draad door waarvan je aftakt.
 
Hoe is het ontstaan? Nadat je een en ander hebt geknutseld, of spontaan tijdens het rijden. Geef eens wat meer info. Pas dan kun je een goed advies geven.
 
Hoe is het ontstaan? Nadat je een en ander hebt geknutseld, of spontaan tijdens het rijden. Geef eens wat meer info. Pas dan kun je een goed advies geven.
Toen ik hem gekocht had
Post automatically merged:

Kijk ook eens naar die aftakking van die powerledjes bij je contactslot want die meegeleverde scotch locks is rommel en maken vaak slecht contact en snijden soms zelfs de draad door waarvan je aftakt.
ik denk dat de aansluiting wel goed zit met de ledjes maar dat t meer een ander probleem is wat ervoor zorgt dat niks het doet maar wat weet ik niet
 
Ok, in dat geval heb je niet meer info. Dan is het lastig een passend advies te geven. Tja, dan maar puzzelen en ergens beginnen. Begin bij de bron (accu en dynamo, want die zorgen voor de stroom) en ga verder richting gebruikers. Je hebt sowieso een meter nodig, zoals al in gezegd.
 
Het feit dat je Power 1 ledjes wel werken is een bewijs dat de spanning van de accu tot direct na het contactslot in orde is.
Maar heb je ook nog spanning na die aftakking, dat is nog maar de vraag!

ik denk dat de aansluiting wel goed zit met de ledjes
Met denken alleen kom je er niet, meten is de oplossing al is het maar met een lampje met 2 draadjes eraan geknutseld.
 
Back
Top