dvd speler wil geen dvd afspelen maar wel cd s

henkjaap

henk-jaap
Ik heb een gebruikte computer gekocht waar de dvd speler niet goed werkt ik weet niet of ie stuk is of het ergens anders aan licht de dvd speler wil geen dvd afspelen maar wel cd s.Het is een asus
 
Advertisement - register to remove this

Heb vaker dvd spelers gezien waarvan het loopwerk niet zo fris meer was. In dat geval pakte die wel cd's maar geen dvd's. Hoe dat nou precies zat ben ik nog niet achter, maar het was in al die gevallen gewoon slijtage.
 
Hebje een Lazer cleaner DVD ? Zo niet , dan kan je die bij elke dvd zaak wel kopen. Vaak voor een 10tje oid. Weet niet of het hieraan ligt. Maar het valt te probere. Als het neit helpt , is het altijd makkelijk om zon dvd in huis te hebben. ;)
 
ok al vast bedant maar hij is nog nie zo oud half jaar ...
en is weinig gebruikt

Het blijven vaak taiwan hankiepankie dingen van 2 tientjes, en die kunnen ook binnen een half jaar wel kapot. Lasercleaner kun je proberen, maar de gevallen die ik eerder beschreef hadden toch écht een kapot loopwerk.
 
dankje mantha.Das waar ik haal denk ik maar een nieuwe op een dvd speler kost iets van 18 euro en een plus min brander 38euro van lite on kan er veel goekoper een nieuwe in zetten ben ik van die elende af :).In iedergeval bedankt :).
 
Back
Top