DVD-recorder -> PC

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Ik heb nog 3 Gofast! X-Days filmpjes op me DVD-recorder staan deze zijn inmiddels al op dvd gefikt maar deze schijnen dus niet leesbaar tezijn @ je pc?
iemand die nog een truukje heeft hier voor? want wil graag de films delen met julle :p
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nog 3 Gofast! X-Days filmpjes op me DVD-recorder staan deze zijn inmiddels al op dvd gefikt maar deze schijnen dus niet leesbaar tezijn @ je pc?
iemand die nog een truukje heeft hier voor? want wil graag de films delen met julle :p

ligt misschien aan de manier van branden maar volgens mij moet een dvd gebrand met een dvd recorder gewoon in elke dvd speler lezen ook in de pc
 
nope, wat ik begrepen heb op andere forums @ internet is dat dvd's die je gebrand heb met een dvd-recorder niet zou kunnen omzetten naar "normaal" dvd bestand aangezien de film industrie dit niet leuk zo vinden als je alles maar online kan zetten :(, + dat een dvd-rec de dvd niet afsluit? en daardoor zou hij ook niet zichtbaar zijn @ je computer pc.
 
zit beetje met hetzelfde

mn vader vind het ook niet zon goed idee om de HDD in een externe behuizing te zetten om te kijken of het dan lukt. (betwijfel het maargoed)

enige optie tot nu lijkt me dat je een kabeltje moet gebruiken, maar dan moet je wel een line in op je pc hebben.
 
Raymond, welke type recorder heb je?

Let er goed op dat sommige recorders automatisch een schijf NIET finaliseren, wat uiteraard dus wel van belang is.
Soms brand een recorder ook niet de index op de schijfjes, zeg maar het menu waarmee een dvd-drive herkent wat er op de schijfjes staat.

Kun je hem wel openen op je pc via Windows verkenner?
 
nee op de dvd is voor 100% zeker gebrand, alleen als ik hem in xp/vista doet zegt hij lege dvd branden? dus hun herkenen hem als lege dvd. ik heb hem al proberen aftesluiten met nero maar dan gooit hij hem eruit met de mededeing geen geldige disc
 
Back
Top