Duitse autodag TTbaan Assen

Er waren toch 2 M3's ? een rode E36 en een blauwe E46 Cabrio, en ze werden idd HARD gevlamd door corsa's, oranje kever, zwarte audi, buggy. Reed ook een zwarte astra gsi mee, met gele velgranden, wat was hij de hele tijd aan het doen voor de sprint, de halve baan afburnen ofzo 8P De audi heeft gewonnen geloof, in de finale tegen een Speedster. Wel een leuke dag, maar weer veel tupperware.
 
Ik was 2e in de rij. Vond die foto ergens :p

En die Audi S2 heeft gewonnen idd. En een BMW met 800pk ramde nog in de vangrail. Hij hield m niet in bedwang :/
 
Ik vind het maar goed PAUPER, die VW-dag..

Door dat event, stonden er dus 3 goed verstopte flitsers in het traject Utrecht-Emmen... 1 exemplaar zagen we laat, en hebben dus in 40 meter moeten afremmen van 180 naar 120... Hoop dat we niet geflitst zijn, anders laat ik de boete door iedereen hier delen, in het bezit van een VW :W
 
Sander said:
Ik vind het maar goed PAUPER, die VW-dag..

Door dat event, stonden er dus 3 goed verstopte flitsers in het traject Utrecht-Emmen... 1 exemplaar zagen we laat, en hebben dus in 40 meter moeten afremmen van 180 naar 120... Hoop dat we niet geflitst zijn, anders laat ik de boete door iedereen hier delen, in het bezit van een VW :W

je bent veel dommer als je te hard gaat rijden op dagen als dit imho


robinsr50 said:
maykel, stond jouw auto ook op het terrein links achterin langs het hek ??
 
Ik kwam zondag vanaf Dalfsen rijden richting het zuiden, zag nog een paar hokken in groepjes op de snelweg rijden. Was wel duidelijk dat ze hier vandaan kwamen, ze zagen er helaas alleen niet zo uit als de exemplaren op de foto's... :X Blijft toch altijd jammer dat maar de minderheid snapt hoe het moet :)
 
Audi S2:

wbusjl.jpg


En mijn auto stond niet tegen het hek

wbusxw.jpg
 
Back
Top