DSSC Sprints 2008

Resultaten van Aldenhoven

> Klasse 3A : Marcellino (sbo #86) > tweede plaats!
> Klasse 3B : Dinya (sbo #...) > eerste en tweede plek
> Marco (XSH) reed ook op haar scooter maar ze reed perongeluk een keer onder marco zijn naam.
> Klasse 4a : Dennis (dacht ik, sbo#...) > tweede plaats
> vader van Dinya (16de plek)

Grtz!

>>>>> foto's volgen nog!
 
SBO VS. Duitse sprints:

- keuring en geen keuring
- terug stappen na een sprint en terug vliegen na ee sprint
- mooi scooter aan de hand naar de start en vliegen tot aan de start
- mooie scooter, lekker afgewerkt en brakke mobielen die in de sbo niet door de keuring zouden komen
- minder aantal sprints en veel sprinten!
- (in mijn geval) weinig winnen en bekertje mee naar huis nemen
CONCLUSIE voor beide

> SBO : leuke competitie en mooie sprintbanen, mooi georganiseerd
> Duitse sprint : leuke competitie, veel rijden en mooie sprintbaan, ook een mooie organisatie (zeer stipt, enkel spijtig van die lange middagpauze :'()

Grtz!!



PS: Miss, geef je even je msn/ mailing door, dan stuur ik je de foto's door (msn zal het makkelijkste zijn omwille van de grote foto's!)
 
Aldenhoven was wel mooi gisteren, veel gelachen om die duitsers:D
Tijden waren om te huilen behalve de mooie tijden van Dinja 6,75 en Steffen (SA) 6,65 volgens mij.
Klap op de vuurpijl was toch wel de laatse run van de dag, een duitser met een tijd van 6,28 met 0,04 reactie tijd.

Baan was wel dik in orde, niemand had last van wielspin.
Burnen moest gebeuren op een stalen plaat die op het laatst erg veel grip had:p

Was een mooi lange dag:p
 
Wij hebben in klasse 4a weer een bekertje mee kunnen nemen, deze keer voor de 2de plek. Helaas was de machine afgelopen donderdag nog stuk gelopen dus echt vermogen zat er niet meer in. Vandaar ook ee tijd van 7,05? (dacht ik)

Het was iig weer een top dagje!

Marcellino toevallig nog foto's gemaakt van ons zwarte frame?

De 6,28 was met een 2fast incl lachgas op een aluminium frame (wat er ook nog mooi uitzag ook)
 
Back
Top