DSSC Aldenhoven

zo alles gepakt vanmiddag scooter opgehaald @ vas

wij komen met 3en die kant op

morge kijke of me kamp nederland kunnen vinden

gr
 
ja dat kon er ook nogwel bij heel dag al bezig geweest euroscooters toen naar vas en terug en toen 2 sprinters op gehaald blijf niet bezig maar tho heeft hem lekker afgesteld auto wheelies

ow en komt een r6 mee hoor ik net haha
 
Heel goed omschreven haha:D Goed gelachen vandaag:W Wel matig dat we met alle daginschrijvers in een klasse gestopt werden. Dus scooterspecialframes , Sa en Sb scooters allemaal in een klasse.. Toch nog 10de geworden met 7,40:p

Bassie, waar blijven de fotoowww's en filmpjes?:*
 
Wat zijn er voor tijden gereden door de Nederlanders ?

Maar als ik het zo hoor was het niet de moeite waard om mee te gaan ...
 
Heujj,

Net thuis hiero.
Inderdaad heel wat gekke duitsers gezien zeg!
Was een geslaagde dag!
uiteindelijk wallie nog van de 7e plek gerede met 1 run op kai zijn sonic frame8P

Toch nog een beker kunnen pakken,
want henk is eerste geworde op kai zijn sonic frame met: 6.744 incl reactie. 119km/h

verder wat verbeter punten tegenover sbo opgemerkt, hopen dat ze er wat mee doen!

Kai en stijn!
 
Was weer een geslaagde dag, samen met mike erheen geweest
heel wat rare creaties gezien daar en rare mensen;P weer was wel goed tot
Na de pauze toen begon het te regenen en niet zo zacht ook:p
dus de scooter maar in de auto geladen en met de gedachten dat er niet meer gereden kon worden. Maar naar een half uur begon het wegdek al op te drogen:D
dus maar weer uitgeladen, wat ook een verstandige keuze bleek want Mike is 2de geworden met een tijd van 6,77
Mike,Henk,Stefan en de andere nederlanders gefeliciteerd met de prijzen

Was wel gezellig met de limburg crew:p
Heb trouwens 173 foto's gemaakt dus die zal ik maar eens posten zsm
 
posten die foto's .

kunnen de duitsers in hengelo niet in een aparte klasse net als wij vandaag in aldenhoven .
dan kunnen we gwoon finales rijden . IEDEREEN BLIJ:D (behalve de duitsers :p)
 
Wat een sprint zeg, jog niet vooruit te branden, kom ik na 4uur erachter dat de gradenplaat gescheurd is, dus andere erin, scheurt die ook na een sprint. lekker dan. snelste tijd 7.05 ofzo. echt matig.

Duitse lucht is niet goed zeg.

Maar echt wat een idioten zijnn die duitsers, vooral dat een 8jarig kind op een 2cilinder RT mag rijden daar. :X
 
Helaas niet zo scherp:(
c5n5x.jpg

33wvede.jpg

2n18dpx.jpg

5lds2c.jpg

http://i27.tinyp
ic.com/2wdolrm.jpg
24yvimc.jpg

2rw9c3d.jpg

xzonb.jpg
 
Heujj,

Net thuis hiero.
Inderdaad heel wat gekke duitsers gezien zeg!
Was een geslaagde dag!
uiteindelijk wallie nog van de 7e plek gerede met 1 run op kai zijn sonic frame8P

Toch nog een beker kunnen pakken,
want henk is eerste geworde op kai zijn sonic frame met: 6.744 incl reactie. 119km/h

verder wat verbeter punten tegenover sbo opgemerkt, hopen dat ze er wat mee doen!

Kai en stijn!

Netjes gedaan gasten! Heb het last minute banken nog een mooi resultaat opgelevert. @yannick, nog onder de 7 gedoken??
 
Nope :p Helaas haha :p

Heb 7.18 gereden en 4x!! achterelkaar 7.20 :+ :p Maar had geen kleinere sproeier bij me en was echt te lui om zwaardere rollen erin te dwe :p
Moet toch eens onder die 7.11 komen :D

Mooie foto's Micha!

Alleen vond het echt een beetje lullig dat we met zijn alle in 1 klasse geduwd werden :S
Dan mogen ze in Hengelo ze ook allemaal in 1 klasse duwe zodat we zelf lekker finales kunnen rijden!

Anders hadden we heel wat beker mee naar Der Niederlande genomen!

Voor de rest SUPER locatie!! :D

Voor de rest veel gelachen etc met kamp Nederland, vooral bij de prijsuitreiking met het "Hecky style" aanmoedigen voor Heiko :p en HHHHHHHHHHHHHHENNKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
 
Back
Top