Drag-Racer, Dijkman

Tinne said:
Met zoiets ws?

http://www.kartoramainc.com/image/6748931_scaled_261x196.JPG[IMG][/QUOTE]

Komt idd op het zelfde id.

Lopen doet hij verder nog niet.

Jos is nog steeds bezig met alles op te bouwen.
 
Renz P. said:
Was er nog een reden voor de keuze van ixil dempers?
Zijn die extra licht oid?

Ik denk omdat de uitlaatgassen dan recht naar achter gaan i.p.v. naar beneden oid.
Voor de rest ziet het er supper vet uit.
 
Weksel said:
Waarom de dempers vast geschroeft, en niet met een demperveer?
Lekker project, ben benieuwd wanneer het loopt

gr

Dit volgens mij gewoon het Ixil systeem.

En waarom deze zijn gekozen, vast en zeker omdat het gewoon lekkere dempertjes zijn :W
 
DG SF2 said:
Dit volgens mij gewoon het Ixil systeem. :W

nee dit is niet het originele IXIL systeem, het is een eigen idee net als de demper-ophangingen iets anders als normaal. Het moest en zou iets anders als een bestaand iets worden, net zoals het hele project....;)
 
MartijnJD said:
nee dit is niet het originele IXIL systeem, het is een eigen idee net als de demper-ophangingen iets anders als normaal. Het moest en zou iets anders als een bestaand iets worden, net zoals het hele project....;)

Als het makkelijk kan, altijd moeilijk doen *D
 
waar heb ik die dempers toch laatst eerder gezien ? :p

ik kom volgende week nog wel ff langs om er een aardappel oid achterin te stoppen :p
 
Al een maand nix meer gehoord.. zijn er nog vorderingen?
Of is het te druk in de winkel of op vakantie ovzo?:p
K kan nie wachten tot er weer update's zijn:~
 
Ok, dit is nu al de zoveelste keer dat dit topic word gekicked met de vraag voor updates...

nou verwijder ik geen reacties meer, mAruHk is warned. Topic gaat dicht, en natuurlijk gaat hij gewoon weer open als de topicstarter mij ff een pm stuurt als hij iets wilt posten. Maar hier word ik niet goed van.

Bedankt voor jullie begrip iig.
 
Eindelijk naar veel wachten en uren sleutelen heeft de dragster zijn 1e pk'tjes aan de wereld laten zien cq horen :)

De kwaliteit van het filmpje is om te huilen.
Het geluid al helemaal.
Lijkt alsof hij 4-takt, maar dit is zeker niet het geval.

Zoals je ziet houd jos de kraan lang open, en gelukkig kwamen er geen gebreken naar boven.
De kettingen brengen het vermogen netjes over, en de 3 motoren houden elkaar lekker bezig.

Vermogens willen we nog niets over kwijt.
Dit puur omdat we bezig zijn met een stukje betrouwbaarheid.
De basis voor een goed vermogen ligt er al wel degelijk.

Patrick is nu bezig met het fijnafstellen van de ontstekingen, en de overbrenging.

Binnen kort een uitgebreide update in de projectpage.

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=4150861726958862976&hl=nl"]dijkman dragster2[/ame]

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=-5793668064992985426"]dijkman dragster[/ame]
 
Blijft vet :7
Wel spijtig trouwens dat er al aardig wat dingen aan het roesten waren van het frame en uitlaten ed...

Net zoals iedereen ben ik benieuwd naar de scores die eruit gaan rollen.
Suc6 ermee
 
Back
Top