Drag-Racer, Dijkman

Vertaler gezocht ;)

Verslag Japans Moto Champ Scootermagazine;

motochamp800.jpg


Grote versie klik hierhttp://www.josdijkman.nl/images/project/motochamp.jpg

Soon nieuwe update.
 
die jappen vinden dat ook wel mooi :D, hoe zijn ze hier eigelijk achter gekomen, aangezien het wel redelijk ver weg is 8P, :D

kijk uit naar de volgende update :D, succes jongens van JD !!
 
Zijn er al ritten mee gemaakt.. testritjes of ? nog op de bank afstellen ?
Komenen er ooit nog tailpipes op ( misschien overheen gelezen ) want nja de filmpjes.. iedereen staat er met oorbeschermers op ;) :D en natuurlijk is het leuk om iedereen ( publiek ) langs te kant zien staan met handen op de oren maar toch :D
 
TimdW said:
Zijn er al ritten mee gemaakt.. testritjes of ? nog op de bank afstellen ?
Komenen er ooit nog tailpipes op ( misschien overheen gelezen ) want nja de filmpjes.. iedereen staat er met oorbeschermers op ;) :D en natuurlijk is het leuk om iedereen ( publiek ) langs te kant zien staan met handen op de oren maar toch :D

Jij hebt nu al een paar keer interessante topics omhoog geschopt zonder dat er een update is, das best irritant want iedereen denkt dat er een update is..

Niet aanvallend bedoeld btw.. :)
 
Ik vraag gewoon dingen aan mense.. tis toch ervoor om te reageren.. als ze denken dat er een update is.. nou mooi voor hen ik vraag, of ik uit een mening -_-
 
Mja, hij zal gerust wel melden als er wat te melden is. Vind deze kick zeer nutteloos...

Verder is dit ding natuurlijk supervet:W
 
Kleine Update,
momenteel vrij druk in de winkel hierzo, vandaar dat we niet zo heel veel tijd hebben voor updates, de meeste vrije uurtjes die jos nog heeft is hij wel te vinden in z'n werkplaats;

AIM ( Roteg Racing Zwolle ) Sponsort ons een zeer mooie meter;

7180aimteller.jpg


Starten via een startmotor van het runner 180 blok, gaat niet werken,
vandaar dat we het geheel nu starten door middel van een externe startmotor, ( wordt gebruikt in de kartsport )

7227startmech.jpg


Dempers ook gemonteerd ( Ixil ) ;

7231dempers.jpg


7228dempers.jpg


Binnenkort meer.
 
lijkt de rechtse demper nou kleiner dan de linkse?:p
en jah zonder sticker zou die demper wel mooier staan:)

*edit* die meter is ook goed geil8)8) *edit*
 
Back
Top