Doppler op Max getunde PrII?

Bling_Bling

Citta owner
Binnenkort word mijn MK ProraceII stage 3 SH getuned
maar nu wou ik vragen houd mijn doppler competition het(die met geslepen drijfstang)

aangezien ze op scootparts zeggen dat hij 16k max kan hebben
en een prII uit doos als zo'n 15k haald.

setup info:

24 vlak
c20
MHR2000
Delta
Selettra binnenrotor

Alvast bedankt

Ik weet niet op dit de goede plaats is anders hoort hij in algemeen :#
 
Advertisement - register to remove this

ik denk niet dat je in combinatie met een C20 meer dan 15k rpm moet gaan draaien. dus als je daaronder blijft hangen zit t altijd wel goed met die krukas.
 
c20 geeft maximaal vermogen @ 14.300 op mina dacht ik :)
dus zit je met 15k al ver dr boven......
denk dat je asje het wel houd, wat voor lagers heb je?
 
Originally posted by X-clusive
Tja waarom zou je dat niet doen ik heb ook een power one as en een getunde manston 1

draait jou manston1 dan meer dan 15 k ?

maar ik denk dat ie doppler et goed doet
 
15.000 rpm? Jezus... Ik draaide met een flink getunede Evo [stage 38 :|] op hoge snelheid weleens 14.700 ofzo, maar dat is al teveel... Vind uberhaupt maar eens een uitlaat die dan nog een behoorlijk vermogen afgeeft...

Qua krukas; ik denk dat de bottleneck bij de krukaslagers ligt, en niet bij het bigendlager... Hij zal het dus wel houden...
 
bij max tuning word bij SH het toeren bereik verhoogt

maar het zal dus gewoon gaan?

of is het toch verstandiger een anderen krukas aan te schaffen(want ik moet toch een nieuwe kopen)
 
1 k is 1000 toeren :rolleyes:

denk dat je as het wel zal houden.
alleen de lagers misschien..

maar dit is gewoon herhaling van wat sommigen hier al zeggen
 
Precies , zal het dan maar 1x duidelijk zeggen...

Je krukas is sterk genoeg !!
Stel verse c4 lagers om je as en knallen!

Dan kan er niets fout gaan :)
 
Mk Pro race hoeft helemaal geen 15 K te draaien. Het meeste vermogen ligt rond de 13.5 - 14. Dus als je hem goed afstelt zou die dat ook wel kunnen draaien.
 
gewoon zorgen dat je goede lagers hebt, ik heb de zelfde as (doppler) met malossi C4 lagers, heb hiermee met een MHR cilinder gereden, ik weet me toeren nie ( was nog NOOB). maar het lag niet aan de krukas dat ie vastnaaide :p, dit was trouwens nog met andere lagers, SKF C4.

Ik zou gewoon voor doppler as gaan. 8P suc6
 
Originally posted by Fpr-membah
Mk Pro race hoeft helemaal geen 15 K te draaien. Het meeste vermogen ligt rond de 13.5 - 14. Dus als je hem goed afstelt zou die dat ook wel kunnen draaien.

pr2 moet geen 14 k draaien!

Rond de 13.2 - 13.4 max daar voelt ie zich t lekkerst :)
 
whaha met mijn EVO 6 pijp had ik de cilinder tuned op mijn zippie reed de straat maar 1keer uit 1st ff rustig en toen ff open knallen boem knal uit drijfstang doppler as zo krom als weet niet wat:p
zou er mee uitkijken dus want heb nu een power 1 assie en heb er totaal geen problemen mee super ass!!!
 
Originally posted by Jellerv
c20 geeft maximaal vermogen @ 14.300 op mina dacht ik :)
dus zit je met 15k al ver dr boven......
denk dat je asje het wel houd, wat voor lagers heb je?

Was het maar zo makkelijk, je moet je zooitje laten tunen. Testbank op, geblokkeerde run en dan kan je zien waar je ongeveer moet zitten met afstellen en ze max toerental.
 
Back
Top