Decembermaand.... feestmaand voor premiums !

December is dé maand van cadeautjes uiteraard... en we zijn zo lief daaraan mee te doen voor alle premiums...

Afgelopen maanden hadden we al een paar x meerdere prijsjes per maand en dat gaan we nu ook doen...

Alvast eentje dan......
BCD Achterkappen voor Aerox/Nitro ter waarde van 145 Euro !!!
http://www.bcd-design.com
 
Advertisement - register to remove this

OMG wou dat ik nu premium werd :p. Alleen momenteel moet ik alles uitgeven aan men kappen, dus ff geen geld voor :(. Maar jah wordt nog wel es premium. mooie prijs dit :D
 
Made in AJ said:
Net als die mooie MT helm van de verloting in Leleystad, ofnie Inne :X :p
Ik meen mij te herrinneren dat het ging om een minibike die doorverkocht werd recht onder het podium direct nadat de winnaar bekend was geworden :z

Anyway, ik heb er weinig aan, als ik uit de loting komt, loot maar nog een keer voor iemand die er wel wat aan heb :p
 
En we beginnen met het 1e kado: Sneeuw voor iedereen!:D+ralf+

Maja wel leuke prijzen:D alleen als je geen scooter hebt dan heb je er niet zoveel aan. Mja je kunt ze natuurlijk verkopen:p
 
Slome said:
Ik meen mij te herrinneren dat het ging om een minibike die doorverkocht werd recht onder het podium direct nadat de winnaar bekend was geworden :z

Anyway, ik heb er weinig aan, als ik uit de loting komt, loot maar nog een keer voor iemand die er wel wat aan heb :p


klopt wat zo´n helm heeft een maat van me gewonnen (teminste het was een helm welk merk weet ik niet) en die heeft hij meen ik nog steeds
 
mooie prijs :)
en dat voor maar 10€ :p
mensen die nog geen premium zijn en dit zien, zijn echt niet goed wijs als ze niet direkt storten :p
als het niet voor de prijs is doe het dan voor het forum!!!!!

grtz
 
Fur!ous said:
mooie prijs :)
en dat voor maar 10€ :p
mensen die nog geen premium zijn en dit zien, zijn echt niet goed wijs als ze niet direkt storten :p
als het niet voor de prijs is doe het dan voor het forum!!!!!

grtz

heehee, dadelijk hebben wij weer minder kans:p;)
 
Slome said:
Ik meen mij te herrinneren dat het ging om een minibike die doorverkocht werd recht onder het podium direct nadat de winnaar bekend was geworden :z

Anyway, ik heb er weinig aan, als ik uit de loting komt, loot maar nog een keer voor iemand die er wel wat aan heb :p
Nee hoor, grossie had die minibike gewonnen en heeft em 2 weken terug ofzo pas verkocht :!
 
Back
Top