cilinder timing niet goed :S

bk2

Well-Known Member
Ik merkte het volgende op als ik de zuiger op de onderste stand zet dan steekt de zuiger nog zeker 4 mm boven de uitlaatpoort uit. Voor de spoelpoorten iets van 1,5 mm
Dit is niet goed toch? kan ik nu extra voetpakking eronder gooien zonder dat de squish niet meer goed is?

Nja hoor het wel alvast thnx
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by bk2
Ik merkte het volgende op als ik de zuiger op de onderste stand zet dan steekt de zuiger nog zeker 4 mm boven de uitlaatpoort uit. Voor de spoelpoorten iets van 1,5 mm
Dit is niet goed toch? kan ik nu extra voetpakking eronder gooien zonder dat de squish niet meer goed is?

Nja hoor het wel alvast thnx

voetpakkingen tot je 1.5mm heb, en 1.5mm van cilinder deck (Bovenkant) af laten draaien
 
Last edited:
deze zit nu op een kymco, de spoelpoorten zijn ook niet echt passend op het blok maar dat valt wel te fixen. inlaatpoorten op het blok zijn al groter gemaakt. alleen die timing klopt nu nog niet helemaal. Ik ga het met paar extra voetpakkingen wel kijken hoe die het dan doet...
 
Last edited:
Wat wil je voor die prijs...

Voor de meeste cilinders kun je i.d.d. doen wat Xerionatic zegt, alleen let wel op eventuele pasvlakken e.d. met afdraaien.
 
Back
Top