C21 op max tuned manston2 en carter

Status
Not open for further replies.
zal dit het beter doen dan met een c20?
of kan ik beter zoals op allerlei sites staan een mhr team of evo aanschaffen
aangezien ie daarvoor gebouwt scheen te zijn :X
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

lijkt me wel dat dat wil op manston 2 , is voor zover ik weet hoogtoeriger als speed en de c21 toch ook hoogtoeriger als de c20 ?
 
beginners forum oid?

Ik denk dat dat per blokje verschillend is. Het zijn allebei hoogtoerige uitlaatjes. En mhr en evo uitlaatjes lopen wat minder op mina als een c21 denk ik. Maar voor piaggio is een c21 er niet he.
En je zegt 3br gaat hem tunen. Overleg dan met Joost wat voor uitlaatje;)
 
Last edited:
als je em goe dafstelt zal die wel beter presteren, k had het idd bij veel mensen al gezien....die deden het met c20 en c21 en die c21 ging veeel beter...dus jah :)...k zou het proberen
 
Die termen van MAX tuned kan ik nog steeds niet begrijpen... Mja en je tuned meestal een cilinder op een uitlaat/carburateur combi, Joost kan je daar vast meer over vertellen.
 
Blaat, valt niks over te zeggen.. Was er niet iemand met Manston die met een C21 13 pk scoorde en met ze C20 18 ofzo?
 
Dannog zegt dat niets over de uitlaat, misschien knalde hij eerst wel 18 met C20 en toen met C21 maar 13 maar misschien omdat hij gewoon te lui was de afstelling te veranderen.
 
Yep cvz zoiets was het, maar dat was dan wel een untuned manston.
Enige manier om de vraag van de topicstarten te beantwoorden is het blok in elkaar draaien, c20 en c21 kopen en naar een testbank gaan. De rest is speculeren.
 
True.. KutFloris :*

Tino was dat geloof ik.. mja hangt ook ervan af, of je de configuratie aanpast aan de pijp.

Verder is de timing van je cil en blowdown van belang bij het al dan niet presteren van een pijp op jou cilinder.

Ik heb zelf een C21 op een NG70 die door Sander (RsB) is klaargemaakt.
Dus ik zal hier wel results posten als ze er zijn :)
 
naja max gewoon 3br stage 3 en stage 2..
daar gaat het om maja dan wacht ik nog wel ff met de verkoop van me c21 en ga ik testen
hier kan slotje op..
/close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top