Bout bij uitlaat draaid steeds door

Over welk boutje heeft TS het? Ik ging uit van een boutje aan de achterkant, daarom is tappen niet logisch in mijn gedachte. En aangezien de temperatuur op een beugeltje niet tot in het absurde oploopt…

Is het op het blokje zelf, dan is het Idd een totaal ander verhaal. Maar dat haalde ik er niet uit omdat TS het over lostrillen van de uitlaat heeft. Ik mag aannemen dat dit niet bij het blokje zelf is, gezien deze niet met slechts 1 boutje vast zit en dan beide bouten er uit trillen.
waar denk je dat het het hardst trilt..
ik ga gewoon uit van 1 bij de motor. als de draad van het andere boutje/gat nog goed is, blijft dat wel hangen.
 
voor 18 euro heb je een complete set m6 met stuk of 10 coils, en wie heeft er nu niet nog een paar doorgedraaide bouten van de kleppendeksel

Ik niet, draai ze ook niet loei vast. Het is meestal de gene die eraan sleuteld die het kapot maakt.
Post automatically merged:

bij de Agility van mn zoon .... alweer... was ook 1 draadbout losgelopen...
daardoor was t gat 6,8mm en er bleef dus niks inzitten... m8 draad getapt....
het vervelende met in een kop boren is dat je er de verkeerde tapset voor hebt.
door t puntje kom je niet diep genoeg in de kop waardoor die bout weer losloopt binnen de kortste keren.

om alle ergernis te voorkomen .... een nieuwe bestellen.
kost paar centen maar de ergernis van keer op keer kloten is veel duurder en t materiaal word er zeker niet beter van!

mede ook omdat alles ZO ENORM heet word heeft t bijna geen zin om met diverse oplossingen te komen.View attachment 70833
T zit vast…maar dat was t ook…


Die uitlaat heeft ook geen lang leven meer.. 1 zo`n flake eraf plukken en je hebt er een gat in zitten. Heel herkenbaar bij de vivacity uitlaten.
 
Back
Top