Bezigheden Snelle Jongens

Status
Not open for further replies.
Alleen omdat je cilinder lekt ga je een nieuwe kopen? Daar moet toch wel iets mee tedoen zijn? Was toch de uitlaatpoort ofzo?
 
na het tragische wat met mn benelli is gebeurt moet ik eigenlijk weer beetje opnieuw beginnen....bigend was gaan vliegen dus alles is zon beetje kaput 8P

maar niet alleen motorisch word ie weer helemaal toppy....ben ook van plan het uiterlijk nogal te gaan verbeteren, andere velgen, paint etc etc


voor de rest komt er hier bij gst misschien nog een snelle typhoon maar het heeft allemaal nog veel tijd nodig :)
 
Originally posted by black_phoenix
na het tragische wat met mn benelli is gebeurt moet ik eigenlijk weer beetje opnieuw beginnen....bigend was gaan vliegen dus alles is zon beetje kaput 8P

Dit klinkt klote, wat voor as had je? En Joor; toe maar, ik heb al moeite genoeg met de keuze van 1 cilinder :)
 
Een extra speed cilinder is nooit weg om wat mee te expirimenteren :p

Voor zover ik me tot de "snelle" jongens mag noemen. Zo staat het er bij mij voor:

Frame is aangepast/lichter gemaakt. Idem voor de buddybak, daar zit nu ook het standaard noppenfoam in (wat iedereen dus heeft).
De F32S zit in me frame met het stuurtje erop.

Speed cilinder en krukaslagertjes zijn besteld (staan in back order).

Eerste plannen twijfel ik nog over. Of er komen eerst kappen enzo, dat ik een radiateur kan laten maken (die dus in me kappen past).
Of de eerste stap is nu een krukas kopen, zodat het blok in elkaar kan en de wielen enzo eronder.
 
oppassen dat Valentino het niet ziet ;)

Ik behoor niet echt tot de snelle jongens, maar ga jullie toch lekker lastig vallen.
Ik heb een 24mm vlakschuif weten te bemachtigen (geruilt voor een 21mm DO + kartbox :D )
Verdere plannen:
- Binnenrotor (welke nog geen id)
- Tuning van carter + cil (tuners kom maar op met de id-en ;) )
- Andere uitlaat (ook nog onbekend)
 
Originally posted by Joor
Mol? Mag iedereen op PRO-forum ofzo?

[offtopic]
Nee, maar aangezien ik jou scooter naar alle meetings (over sobw races nog maar niet gesproken) toe vervoer word ik gezien als een soort holmaat. En ja, daar kom je nou eenmaal niet meer vanaf :p
[/offtopic]

Als er verder iemand problemen heeft met moi op het pro forum. PM maar naar de modjes, dan ben ik vanzelf weg. Maar dan niet opeens vreemd opkijken als ik over een half jaar uit het niets verschijn met 30pk ofzo :D :D :D
 
deze week met de bevestiging van stuur bezig geweest.... oude stuur doormidden gezaagd en een stuk buis erop gelast, en aangepast zodat het allemaal mooi recht zit
een pic:
1044027031renthalstuur+snelgas.JPG

het stuur is alleen nog iets te lang aan beide kanten, deze wordt nog ingekort, maar eerst ff wachten op handvaten en snelgas...

verder is deze week mijn speed cil ook binnen... dan wordt het wachten op de uitlaat, en kunnen de carters bewerkt worden...:)
 
Last edited:
Originally posted by Marco_v_W
deze week met de bevestiging van stuur bezig geweest.... oude stuur doormidden gezaagd en een stuk buis erop gelast, en aangepast zodat het allemaal mooi recht zit :)(mark piechota heeft gelast en gezaagd voor me)

een pic:
zow.JPG

het stuur is alleen nog iets te lang aan beide kanten, deze wordt nog ingekort, maar eerst ff wachten op handvaten en snelgas...

verder is deze week mijn speed cil ook binnen... dan wordt het wachten op de uitlaat, en kunnen de carters bewerkt worden...:)

Ziet er strak uit dat stuurtje :W
 
WOEIZ!!

marco gaat shopper rijden :)

maar zeeer vet stuurtje....... zeker origineel, en ben benieuwd naar het vermogen van je speed....
 
best vet zo'n stuurtje, misschien ga ik dat ook nog eens op mijn NRG monteren :)

Alleen om Bart te pesten zou ik het al doen trouwens :p
 
Originally posted by Tim
best vet zo'n stuurtje, misschien ga ik dat ook nog eens op mijn NRG monteren :)

Alleen om Bart te pesten zou ik het al doen trouwens :p
bart weet toch dat ik het ook al heb en dat het wel vet staat?
scoot1.jpg
 
Heb 2 maand in de keuken van Elf gekampeerd, en moet zeggen dat we weeral iets meer weten. Je houd het niet voor mogelijk wat er allemaal te doen is op gebied van benzine.
Zat anders toch maar mijn tanden stuk te bijten op de gp's waar 'onzen slimsten italiaan' het record valpartijen in een seizoen probeerde te breken...:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top