Betere vebinding

Probleem is dat ik niet zo'n fan ben van orange kwa bellen etc. En dus niet super veel vertrouwen der in heb...

Gaat mij er dus echt om dat ik goed online kan gamen en goed kan downloaden met snelheid van 300 tot 500 kb of zo. Dat vind ik al best genoeg...
 
Nee ik ben ook geen fan van orange qua telefoonnetwerk, maar dit lijkt toch wel aantrekkelijk, en die collega van mij had er verder nog niet echt probs. mee gehad.

Als je een snelle en stabiele provider wilt kan je voor Direct ADSL van KPN gaan bijv: 6Mbit down (750kb/s) en 768kbit (96kb/s) up voor €49,95p/maand. Belangrijke is dat je kijkt naar de upstream, voor online gamen heb je die hard nodig.

Aangezien je in Friesland woont kan je alleen abboneren op providers die op het kpn netwerk zitten, das wel jammer...
 
Jah het is niet anders. Zelf dacht ik iets in de prijs van 30 tot 40 euro per maand. En upstream is dus eht aller belangrijkst? Want ben niet zo heel bekend in al dat internet gebeuren en computer spul.
 
Ik zie wel heeel langzaam glasvezel uitrollen, je kan al in sommige regio's 25Mbit down en 25Mbit up krijgen voor 50 euro p/maand.

nou die wil wel :D draait eindelijk m'n site wat sneller
 
Ik zie wel heeel langzaam glasvezel uitrollen, je kan al in sommige regio's 25Mbit down en 25Mbit up krijgen voor 50 euro p/maand.

nou die wil wel :D draait eindelijk m'n site wat sneller

klopt..
komt overal uit eindelijk wel hoor..
vooral rond utrecht en a dam wordt er veel aangelegd..
en in nuenen neffe eindhoven is het der ook al..
Maar ligt ook puur aan de gemeente en provider wanneer het er komt..
Laatst nog in maarssen en bunnik bezig geweest voor dat fiber 2the home gebeuren..

weet dat snel heden van 5 mb per seconde haalbaar zijn..
en ongeveer 3,5 mb up..
 
mja er kunnen ook wel gigabit verbindingen via glasvezel lopen, dan gaat het nog veel gekker, loop zelf stage bij glasvezelaanbieder voor bedrijven.
Vraag is alleen hoe lang het nog duurt voordat aanbieders op hoge snelheden aan gaan bieden aan de consument (prijs kunstmatig hoog houden met lage snelheden is een van de dingen waar aanbieders op dit moment heel erg mee bezig zijn, vooral op de consumentenmarkt).
 
meer als 1MB/s down hoef ik niet echt, hooguit 2 mb/s down, maar ik kan dezelfde snelheid up prima gebruiken, 100kb/s is echt triest :(
 
Wat word er nou precies bedoeld met Mbit/ps? Als ik een verbinding van 20Mbit down neem, hoe snel download ik dan? Toch geen 20 mb per sec? :p
 
Als je het over mbit hebt, heb je het over mbit/s of mbit in datatraffic. Bij internetsnelheden mbit/s, 8 bit is 1 byte, 100mbit haal je dus 12500kb/s mee in theorie.

Ik krijg btw volwaardige 100mbit lijn thuis las ik in de krant, ws nog voor de zomer.
 
Back
Top