beste uitaat voor peugeot fox???

Baasje!

voorheen foxrider:P
ik ben wel is beniewd wat jullie nou denken dat een goede/ de beste uitlaat voor een peugeot fox is, aangezien ik van plan ben een niewe te kopen.
Keb nu een ninja, dat doet t wel leuk op standaard setupie, maar trekt slecht weg, vin ik, terwijl je met een fox juist zo lekker moet kenne wheelien!!!
Ps: sito plus heeft ook wel wheelie power, haha, dat wil egt wel!!

edit://
aangezien ik nog lang niet alle uitlaten ken voor een fox, zijn plaatjes meer dan welkom!!!
fox5.jpg

mn auspuff
uitlaat1.jpg

en met dempertje gepolijst (vrij smerig op foto, maja)
 
Advertisement - register to remove this

ff een schopje!

Kent iemand een Alsil Quick uitlaat voor fox/wallaroo ?

Staat bij 50cc.nl en dan bij wallaroo (plaatje kan je niet linken vanaf 50cc)

Lijkt me dat ie niet erg opvalt als die eronderligt, maar is deze wel sneller als een sito+ ?
 
ok, ik heb een standaart 50cc walleroo, met standaart carter en een leo handmade, en mijn top zit rond de 65/70 en hij trekt errug lekker door, dus voor een walleroo raad ik zeker een leo handmade aan, want ik vind die terugloopjes er ook maar erg dom uitzien.
 
Even een goede schop8)

ik heb me ninja weggedaan, en ingeruild voor de gianelli sp5 (dit naar aanraden van jullie:* ) Het koppel is zeker veel beter geworden, vanuit stilstand trekt die heel veel beter. Het doortrekken vind ik niet tegenvallen, al haalt dat het niet bij de ninja. Ook rijd die veel beter met deze uitlaat, ik hoef niet meer bang te zijn dat me uitlaat het een en ander aan drempels etc raakt. Naar mijn idee wint de Gianelli sp5 het dus van de ninja, en neem ik heel wat van mijn post uit dit topic terug.
 
ik ben zelf ook op zoek naar een fijne snelle uitlaat voor m’n fox maar houd hem wel standaard verder, set up is momenteel:
Standaard cilinder
Malossi multivar
Origineel inlaat
En vgm geen sito uitlaat, heb een standaard uitlaat maar in plaats van 1 uitlaatpijpje heb ik er 2, maar wil dus ander uitlaatje hebben en lees nu dat ene gianelli sp5 in t algemeen het beste is voor veel wegtrek koppel. Maar dat is toch een uitlaat met de demper teruglopend aan de onderkant of heb ik de verkeerde voor me?
 
ik ben zelf ook op zoek naar een fijne snelle uitlaat voor m’n fox maar houd hem wel standaard verder, set up is momenteel:
Standaard cilinder
Malossi multivar
Origineel inlaat
En vgm geen sito uitlaat, heb een standaard uitlaat maar in plaats van 1 uitlaatpijpje heb ik er 2, maar wil dus ander uitlaatje hebben en lees nu dat ene gianelli sp5 in t algemeen het beste is voor veel wegtrek koppel. Maar dat is toch een uitlaat met de demper teruglopend aan de onderkant of heb ik de verkeerde voor me?

Heb vroeger vaak Honda Wallaroo's en veel verschillende uitlaten daarop gehad. Leovinci versloeg gewoon elke andere uitlaat, zelfs de sp5, bidalot etc.

Ding is ontiegelijk zeldzaam maar als je een met geluk vindt, meteen doen. Anders gewoon de SP5.

 
Ik heb de afgelopen dagen overal gezocht maar ik kan ze bijna nergens vinden en als ik ze vind zijn ze 200 euro of nog meer, iemand hier zelf eentje liggen die m zou willen verkopen of een kennis van iemand hier??
 
Ik heb de afgelopen dagen overal gezocht maar ik kan ze bijna nergens vinden en als ik ze vind zijn ze 200 euro of nog meer, iemand hier zelf eentje liggen die m zou willen verkopen of een kennis van iemand hier??
Al op tweedehands.be gekeken? In België stikt het van die dingen. Zoek ook onder trefwoord Honda Wallaroo
 
Giannelli pro5 zijn het beste voor fox en wallaroo zowel koppel als snelheid en werken ook goed op cilinder 49cc of 65cc of 70cc , en vind persoonlijk de groene trekveren het beste zowel voor walla als voor fox en rode of gele drukveer , plus je vario rollen wat aanpassen en voilla dat is dan al beter int optrekken , het is een kweste van testen voor je de juiste setup hebt , succes
 
Back
Top