beste uitaat voor peugeot fox???

Baasje!

voorheen foxrider:P
ik ben wel is beniewd wat jullie nou denken dat een goede/ de beste uitlaat voor een peugeot fox is, aangezien ik van plan ben een niewe te kopen.
Keb nu een ninja, dat doet t wel leuk op standaard setupie, maar trekt slecht weg, vin ik, terwijl je met een fox juist zo lekker moet kenne wheelien!!!
Ps: sito plus heeft ook wel wheelie power, haha, dat wil egt wel!!

edit://
aangezien ik nog lang niet alle uitlaten ken voor een fox, zijn plaatjes meer dan welkom!!!
fox5.jpg

mn auspuff
uitlaat1.jpg

en met dempertje gepolijst (vrij smerig op foto, maja)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by foxrider
wat ik zei over dat een ninja slecht wegtrekt neem ik terug. Heb net een andere ramplaat erin gezet na veel geklooi met die variobus (staat in ander topic van me) en nu trekt ie heel relaxt weg.8P

ik heb ze beiden getest en en ten opzichte van de sp5 geeft de ninja echt weinig kracht in het begin, maar wel een iets hogere top(5km/u). Maar persoonlijk lever ik graag enkele km/u in voor een pak meer trekkracht.
 
maar ik heb een fox, die heb ffies andere cilinder als een wallaroo, dus ik denk dat dat wel scheelt. En als het waar is wat jij zegt, dan moet ik met zoon sp5 wel autowheelies moeten kunnen halen, aangezien die nu ook wel omhoog wil als ik wat agterop ga zitten.
 
Originally posted by foxrider
maar ik heb een fox, die heb ffies andere cilinder als een wallaroo, dus ik denk dat dat wel scheelt. En als het waar is wat jij zegt, dan moet ik met zoon sp5 wel autowheelies moeten kunnen halen, aangezien die nu ook wel omhoog wil als ik wat agterop ga zitten.

De ninja die op men wallaroo getest is kwam ook van een fox, dus erna hebbe we men sp5 op een fox getest en die jongen heeft 2 weken later zen ninja verkocht en een sp5 derop gezet(ook al wou hij eerst niet toegeven dat de sp5 beter was), zegt wel genoeg denk ik...
 
Originally posted by yup
Heeft een Ninja meer trekkracht dan een standaard onbegrenste uitlaat op Fox? Klaar dat is genoeg, want ik wil een hoog top en redelijk snel optrekken.

haha, wat denk je zelf, een sito plus levert geen tegendruk, het enige leuke hieraan is dat hij zo lekker wheelliet. Lekker veel wegtrekpower, maar daarna is het nix vergeleken met ninja, die trekt heel ziek door, boek heel wat min. scootertjes weg. AC dan, LC lukt niet uiteraard. En me top ligt nu met de setup van eerst met te lichte rollen op de 75 egte 85 at teller, dat wil wel
 
Maar die Ninja trekt toch snel genoeg op vergeleken met standaard? Het heeft toch veel meer trekkracht dan een std. uitlaat? Ik wil namelijk een Ninja, maar het is zonde om mijn std. uitlaat weg te gooien, die ziet er namelijk perfect uit!

Jij hebt een Ninja foxrider, hoe hard ga je met std. onbegrenste Fox met Ninja? Loopt ie teller uit?
 
nou ja ik heb nog niet goed afgesteld, maar je begrijpt wel wat ik bedoel, van die scoots met andere pijp en vario die trek je ziek, alleen de meeste lc's gaan ook wel, dat wordt lastig. Maar als je beetje kan afstellen moet dat ook wel lukken.
 
Mare mensen, dit kan een leuk topic worden voor toekomstige fox owners, en ook voor mij.

de sp5 is zo te horen iedereen wel tevreden over, goed trekken en leuke top. Maar wat dan van die leo handmade, de regte dopler, regte bida, regte gianelli etc. mensen met ervaring of iemand die hierover iets weet laat aub weten
 
Als mijn vario niet begrenst was, zou ik bijna alle onbegrenste scoots eruit knallen, met optrekken knal ik ze er zeker d'r uit, ik krijg morgen hopelijk een multivar, en dat gaat lachen worden tegen Runner's enzo.
 
Originally posted by foxrider
Mare mensen, dit kan een leuk topic worden voor toekomstige fox owners, en ook voor mij.

de sp5 is zo te horen iedereen wel tevreden over, goed trekken en leuke top. Maar wat dan van die leo handmade, de regte dopler, regte bida, regte gianelli etc. mensen met ervaring of iemand die hierover iets weet laat aub weten


als er iemand met zen fox naar hier komt mag je de sp5 zo testen van mij :p. Ik woon wel in Belgie :p
 
haha, ik in noordholland, dat wordt stukkie boeken hahah8P

edit: ik had trouwes nog iets gehoord van een andere gozer. Die heeft ook een sp5 gehad, en die vond hem heel goed, maar nu heeft hij de nieuwe versie hiervan, de sp6 d8 ik, maar weet niet meer cker, en die zou het een stuk slechter doen. KLopt dit??
 
Originally posted by foxrider
haha, ik in noordholland, dat wordt stukkie boeken hahah8P

edit: ik had trouwes nog iets gehoord van een andere gozer. Die heeft ook een sp5 gehad, en die vond hem heel goed, maar nu heeft hij de nieuwe versie hiervan, de sp6 d8 ik, maar weet niet meer cker, en die zou het een stuk slechter doen. KLopt dit??

nou das maar 170km :p dat doe je wel op een dikke 3 uur doorrijden :D


EDIT: de sp6 heb ik nog niet getest...
 
Ik heb zowel de leovinci handmade, Ninja G1, Gianelli SP5 en de
Gianelli Z op mijn Wallaroo gehad. Maar de Leovinci Handmade presteert verreweg het beste op mijn setup (originele wallaroo-cilinder, polini vario, doppler achterkoppeling, malossi 3-kleps membraan, onbegrensde cdi). De ninja die eigenlijk ongeveer gelijk zou moeten presteren dan de leo hm valt mij zwaar tegen. Ondanks het leuke uiterlijk zou ik deze dus nooit meer kopen, Zeker niet omdat deze zeer slecht optrekt.
 
Haha, is die leo nog lelijker als de gianelli, nou das dan wel weer wat minder. Mare, een wallaroo heeft tog standaard een veel slechtere cilinder als de fox. fox heeft iig 5 spoelpoorten en is van alu, das dat wil wel
 
Back
Top