Beon 707 een goeie helm?

Thijmendp

New Member
Iemand die weet of de beon 707 stealth een goeie helm is. Zat te kijken naar een boxxer helm alleen vond ik de prijs gewoon te hoog en de beon 707 stealth leek me een goeie systeem helm voor de looks en voor de prijs.
Iemand anders die dezelfde helm heeft en weet of het een goeie helm is , revieuws van andere mensen mag je ook doorsturen. Kan er weinig over vinden op het internet. Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Zat je te kijken naar een Boxxer of Boxer (1 X of 2.)
Hier zit namelijk verschil in.

De Boxer V8 (de meest populaire helm in dat segment) is een helm die in 2003 geïntroduceerd is. Dit is dus een oude helm en wordt vanaf januari niet meer geproduceerd. Deze komt niet meer door de keuring.

De Boxxer met 2 x-en is de opvolger met de 22.05 keur. Ondertussen heb je de Boxxer 2 met de 22.06 keur. Dit is een goede helm.

Ik verwacht dat je de Boxer V8 bedoelt.
Dit is vooral een hype. De Beon zal kwaliteit niet minder zijn.
 
Zat te kijken naar boxer1 ja maar als die niet meer door de keuring komt hoeft het van mij ook niet meer. Boxer v2 ziet er ook lijp uit maar vind ik toch wel te duur voor een scooter helm. Geef dan 1/6e van wat ik voor mijn scooter heb betaald uit aan een helm.
Maar als de kwaliteit van de beon 707 goed is ga ik die zeker kopen. Gaat me vooral om het opklapbare gedeelte van de helm wat me wel fijn lijkt
 
Goedemiddag,

Ik heb zelf de Beon B707 en dit is echt een top helm voor de prijs. Zeker aan te raden!
Als je er nog vragen over hebt laat zeker weten!
Ja ik heb wel een paar vragen, is de beon 707 waterdicht en past de helm in de buddy van een zip? Heel weinig informatie over deze helm te vinden op het internet namelijk.
En welke kleur raad je aan, zat zelf aan deze te denken https://www.voordeelhelmen.nl/beon-...GDeiQtxUiXJC9MT-fmP0KTqLSn_jG5NUaAl5XEALw_wcB

mvg
 
Zat je te kijken naar een Boxxer of Boxer (1 X of 2.)
Hier zit namelijk verschil in.

De Boxer V8 (de meest populaire helm in dat segment) is een helm die in 2003 geïntroduceerd is. Dit is dus een oude helm en wordt vanaf januari niet meer geproduceerd. Deze komt niet meer door de keuring.

De Boxxer met 2 x-en is de opvolger met de 22.05 keur. Ondertussen heb je de Boxxer 2 met de 22.06 keur. Dit is een goede helm.

Ik verwacht dat je de Boxer V8 bedoelt.
Dit is vooral een hype. De Beon zal kwaliteit niet minder zijn.
Niet meer door de keuring heen, maar dat betekent dat je de helm nog wel gewoon mag dragen?
 
Back
Top