beetje goede cilinder voor een am6 blok? (motorhispania)

Ook al dat de topicstarter het al niet meer nodig heeft, misschien voor een volgende.
- Die Malossi wil zoals -[inferno]- zegt nog wel eens warm lope, ervaring mee :(
- De DR is een mooie cilinder rijd goed veel trekkracht, slijt alleen wel iets harder heb ik het idee.
- De Gila heb ik alleen nog meer positieve verhalen over gehoort, dus dat lijkt mij de 'beste' voor nog gewoon straat gebruik?

Sterkere koppelingsplate zijn niet per definitie nodig. Ik had nooit een slippende koppeling, maar er zaten wel Yamaha DT koppelingveren in.
 
Dat een cilinder warm wilt lopen ligt aan je eigen kunsten.

Ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad met een MHR-r.
 
Dat zou ik knap vinden, niemand weet een fuck over die Team en jij hebt hem al?

Ga na praatje van gister met Joop toch ook weer voor de Airsal, ding knalt geweldig voor het geld dat je er aan uitgeeft
 
joop timmer said:
een topcilinder : airsal70
kost geen reet (voor zoon kwaliteit) en rijd harder dan een dr denks :D

Dat is voor mij ook keer op keer de factor die mij voor airsal laat kiezen!:)

En de DR is dan ook een heel andere cilinder dan de Airsal..
 
Ik heb nog geen andere cilinder gehad dan airsal, heb wel op andere brommers gilardoni's en hebo's getest en zooi.

Airsal is gewoon de bom als je kijkt hoe het knalt voor zo'n prijs :)

Heeft wat werk nodig maar dat is zeker wel te verwaarlozen
 
Je zou bijna zeggen: meet de dikte van het hemd op en meet op hoe groot de diameter van het gat in je carter is. Het verschil moet eraf dan denk ik.

Maarja, ik zeg wel gewoon 2,432893479mm :D
Ieder carter kan iets verschillen van een ander, ik zou niet te moeilijk doen en het gewoon zelf even nameten.
 
top perforances roze top 80cc is goed veel koppel.
hebo ng is goed tune baar en gaat ook goed vooruit.
gilardoni is wel betrouw baar en gewoon snel en niet te duur.
airsal heel goedkoop en cker ook snel zuiger is van wat mindere kwaliteit (maar ach)
mallossi mhr-r zou ik niet nemen is niet zo snel
 
mensen die airsals zijn leuk maar prijs kwaliteit
wat noem je kwaliteit als je net 2000 kilometer heb gelopen en dan is je cil op omdat er altijd weer loopsporen zijn dat vindt ik dan echt wel minder
de meeste jongens die willen gewoon een snelle cil die slijtvast is
ik zou zeggen pak de due plus (roze top)
 
En die slijt niet hard :z

Wil je kwaliteit dan moet je het in de hogere regionen zoeken bij Hebo, malossi en die prak allemaal. Maar daar staat weer een prijs tegenover. Mijn advies voor Airsal cilinders is altijd al geweest breng dat ding weg om hem af te laten werken en evt een klein tunebeurtje want zodra je dat gedaan hebt heb je een super cilinder.

Verder kijken dan je neus lang is :)
 
airsal super cilinder voor het geld wat je er voor betaald
mhr rep. zeer snelle cilinder als je er maar een goede uitlaat bij hebt
ma er is nu ook een 50mm mhr uit voor am6 dat word nog leuk :)
 
troylee neos said:
jolly zuigt gewoon, heb zelf ook met jolly gereden op me ng, maar dat was gewoon poep.
ik rij nu harder als een vriend van me met een getunede gilardoni(ikke = untuned) en hij heb 24 mm mrd dslide en ook yasuni pijp


er zit nogal wat verschil tussen een jolly 50 en 70 robin :X
 
zou een gila halen,

-je zit kwa prestaties ong. gelijk met een mhr repl.
-het gaat lang mee, mijn zuiger is nu pas op (ong. 10000km waarvan 5k getuned gereden)
-goed vermogen mee te scoren, ik zit nu @ 14pk met licht getunede gila
 
Back
Top