beetje goede cilinder voor een am6 blok? (motorhispania)

flyingdutchman

Zztuning
okey hier ff een topicje over cilinders voor am6.

wie weet wat een beetje goede betaalbare cil is voor me mh?

k heb de 80cc dr gezien voor 95 euries (zal wel 75cc zijn) iddie wat goed? en hoe is de top performances?
 
Advertisement - register to remove this

vaak is het hoe duurder hoe beter.....................

maar DR zal wel goed lopen hoor , maar hoe lang die meegaat.....

wil je echt een goede cilinder hebben kun je beter doorsparen voor een Polini 70cc of een malossi MHR replica , dan heb je een goede cilinder met goede prestaties.
 
DR en de normale top performance zijn normaal gezien 1 en dezelfde cilinder...(laat ik zeggen: op derbi, beste kans dat het op AM6 op dezelfde manier van elkaar af gekeken is...)

En als ik jou was zou ik eerder voor airsal gaan dan voor DR, veel sneller en betere timing! Daarbij zijn veel DR cilinders niet beter afgewerkt dan een airsal hoor! :)

De mhr-r en de polini zullen ws wel buiten het budget liggen neem ik aan...

Vergeet ook geen koppelingsveren mee te bestellen! :)
 
ik heb zelf een mhr-r 74cc,

ben ik heel tevreden over.. had eers nog Mk 70 gehad maar was niet pro race en die presteerde minder, denk dat die te vergelijken zou zijn met die dr.. mijn advies.. SPAREN en die mhr-r kopen.

ik had trouwens gehoord dat binnenkort Mhr Team uitkwam..
 
anders komt de helft hier ff met half onmogelijke projecten voor die jongen :|
hij zoekt een gewoon goeie cilinder...
gilardoni dus :) 1 van de beste in kwaliteit/prijs verhouding.
mhr-replica zou ik niet nemen, heeft de neiging om snel warm te lopen schijnt.
en daarbij is gilardoni nog goedkoper ook.
aluminium, goed afgewerkt, presteert leuk, goedkoop, wat wil je nog meer? ovale uitlaatpoort is geen nadeel in jou geval, ik neem uit je post op dat je geen tune plannen heb verder

hebo ng is ook wel leuk, maar ongetuned echt NIKS aan :'(
heeft zoals gezegd wel veel potentie, en is goed afgewerkt.
 
Ik zou ook gewoon voor de gila gaan, echt superleuke cilinder waarmee als je hem goed blijft smeren en onderhouden dan moet ie nooit problemen opleveren.
 
Originally posted by -[inferno]-


hebo ng is ook wel leuk, maar ongetuned echt NIKS aan :'(
heeft zoals gezegd wel veel potentie, en is goed afgewerkt.

ik rij zelf met ng op 19 mm en yasuni uitlaat en k moet zeggen vin t tog aardig rap gaan :)
 
heb met meerdere 70's gereden, ook deze en dis echt geen kanon, en dat was gecombineerd met een jolly moto 70 en een 24 vlakschuif.
maar kweetniet met wat voor 70's jij allemaal al gereden hebt :)
 
maar heu ik weet der wel wat van hoorz.... heheh alleen jah geen zin om da blok uit elkaar te halen. ma goed jonges bedankt ben voor de top gegaan maar ding is nu alweer verkocht. (was trouwens wel meer een vario schakel enne als iemand nog een topperformances wil kopeh..... (wouterhendrik@hotmail.com)


Originally posted by Sokkeman
pak anders een Cross, en bouw hem om naar RS, maakt ook gebruik van 85mm drijfstang.
 
Originally posted by -[inferno]-
heb met meerdere 70's gereden, ook deze en dis echt geen kanon, en dat was gecombineerd met een jolly moto 70 en een 24 vlakschuif.
maar kweetniet met wat voor 70's jij allemaal al gereden hebt :)

jolly zuigt gewoon, heb zelf ook met jolly gereden op me ng, maar dat was gewoon poep.
ik rij nu harder als een vriend van me met een getunede gilardoni(ikke = untuned) en hij heb 24 mm mrd dslide en ook yasuni pijp
 
Originally posted by troylee neos
jolly zuigt gewoon, heb zelf ook met jolly gereden op me ng, maar dat was gewoon poep.
ik rij nu harder als een vriend van me met een getunede gilardoni(ikke = untuned) en hij heb 24 mm mrd dslide en ook yasuni pijp
robin ik trek hardre op, en je gaat 2.5 pu harder @ top
woei!!
 
mja, pk's bekend ?

vriend van me (six-o) zit nu met een airsal T6, 24 mikuni, yas r bijna op 19pk bij koopmans, omgerekend bijna 15...
 
Back
Top