Autoversterker + Subwoofer??

Originally posted by devince
ej maar net of dat dynamotje van een scooterje al deze shit trekt

verders wel je echt een leuke bass hebben koop een dubbele rockfort fasgate woofer volgens mij een he2 versie :p

ej, ... ,,, ... ,, .. Hoofdletters/school/nederlands...


En nee rockfort is niets.
 
omdat dit toch een typisch caraudio topic is, had ik nog wel een paar vraagjes, ik twijfel namelijk nog over mijn headunit die ik wil kopen..
ik wilde eerst die clarion 938 kopen, maar 600/700 euro voor een headunit omgerekend in guldens vond ik toch een beetje teveel van het goede, kan ik genoeg andere dingen van doen. ik zat te denken aan rond de 350/400 euro, nou vind ik een alpine 9813/9815 en ee sony cdx m800 iets, nu wilde ik jullie meningen horen, ik weet dat sony niet alles is, maar hij heeft toch wel 4v uitgangen en volgens mij is ie niet eens zo slecht.
me eisen zijn toch wel de min 4v uitgangen, cd speler (geen mp3) en de kleuren moeten in dash terecht kunnen van megaan, wat rood/oranje is.
 
Die Alpine natuurlijk..Ennuh, geld uitgeven aan een headunit..tja je kan t beter gewoon in 1 keer gewoon goed doen lijkt mij en wat moois kopen waar je veel precies aan beleefd..In mijn geval een JVC KD-SH99RB...
 
Originally posted by Arne
Die Alpine natuurlijk..Ennuh, geld uitgeven aan een headunit..tja je kan t beter gewoon in 1 keer gewoon goed doen lijkt mij en wat moois kopen waar je veel precies aan beleefd..In mijn geval een JVC KD-SH99RB...


die zag ik ook net staan :), rond 450 euro ofzo toch?
best dik ding lijkt me..
 
Originally posted by Twan
ej, ... ,,, ... ,, .. Hoofdletters/school/nederlands...


En nee rockfort is niets.

Misschien op jou install niet... Maar Rockford Fosgate presteerd zeker wel.
 
Rockford nix?

er staan hier thuis anders 2 dikke pannekoeken van serie: the Punch, en die knallen toch echt wel erg lekker ;)

Van een collega van me gekocht:

JBL Subwave 800
2 Kenwood 4 weg boxies van 210 ps.
Sony radio (Weet geen spec.'s, ben NooB:p)
Versterker van Necom, 4X4 ohm (Is dit wat, ik heb geen idee:?)
En een set mega dikke draden met vergeulde pluggen:p

Iemand enig idee wat die JBL gebrugd op die Necom versterker kan doen???

grtzz, Jacco.
 
Ik weet niet tot hoeverre je serieus bent in je opmerkingen, maar ik dacht dat ik voor 50 euri's toch echt geen slechte koop gedaan heb :)

Necom, het zegt me even veel als een paard met 1 been, maar is dit een serinummer of typeaanduiding?:

S/N 304474
NE 2250

En is 4X4 ohm nix dan?

(Ik heb er echt geen verstand van ;))
 
Originally posted by Jacco
Ik weet niet tot hoeverre je serieus bent in je opmerkingen, maar ik dacht dat ik voor 50 euri's toch echt geen slechte koop gedaan heb :)

Necom, het zegt me even veel als een paard met 1 been, maar is dit een serinummer of typeaanduiding?:

S/N 304474
NE 2250

En is 4X4 ohm nix dan?

(Ik heb er echt geen verstand van ;))

Uitstekende koop voor 50 euro!

Ik vind niets over die necom, zat er geen boekje bij ofzo?

Maak eens een foto.

Necom hoord in dit rijtje thuis --> supertech, marquant etc. ;)
 
Last edited:
Originally posted by Kasteel
die zag ik ook net staan :), rond 450 euro ofzo toch?
best dik ding lijkt me..

Tis een goed apparaat , keb m ook erin hangen.
Helaas is ie niet meer nieuw leverbaar. Nu is er de KD SH909R(B)
de B staat voor een zwart model.
 
arne heeft ook een B, echt een mooi ding.
nadat ie die in zn ascona gehangen had klonk het gelijk een stuk beter. (terwijl er gewoon std. philips 2 weg dingen in de hoedenplank zaten, en voorin ook iets onbeduidends)

JVC maakt echt mooie headunits!
 
NooBvraagjE:

WTF is een headunit?

Twan:
Nee, er zat geen boekje bij, wel weet ik het volgende erovertte vertellen:

Er kunnen 2 bridged speakers op (Die subwave dus:p) of 4 normaal, het is 4X4 ohm, is dat wat???
Verder zitten er 2 zekeringen in van 25A en ze kunnen per 1 (bridget) of 2 (norm.) afgesteld worden in de volgende standen:

off
80Hz
150Hz

Of het goed of minder goed is haald me niet echt veel uit, als ik er serieus mee bezig ga zijn gaat het me weer kilo's geld kosten (Like scooter:p) en daar heb ik (Nog) ff geen zin in ;)
 
Back
Top