Auto/motor forum meeting

welke datum komt het beste uit


  • Total voters
    43
  • Poll closed .

[5th]Martijn

leipe shit ouwe
Toch maar weer eens proberen of er nog een beetje animo en tijd voor een forum auto/motor meeting is .Laaste keer is er weinig gebeurd , dus ja probeer het maar weer eens opnieuw !!

wie ziet het nog een beetje zitten voor een meeting ?
 
Advertisement - register to remove this

tja maakt mij echt niet uit wat voor datum , plaats Maarsseveense Plassen daar zijn de meeste volgens mijn ook wel eens geweest . Volgens mij was dat wel een goed locatie .Maar over de datum van mij apart nog dit weekend :rolleyes:.
Dat zal wel te snel zijn voor sommige . En wat komt de meeste het beste uit wat voor dag . En zaterdag of een zondag ?
 
Liefst een zondag ivm werk. Denk dat er daar wel meer mee zitten. Plaats pff. Beetje centraal lijkt me? Datum ergens in juni?
 
tja maakt mij echt niet uit wat voor datum , plaats Maarsseveense Plassen daar zijn de meeste volgens mijn ook wel eens geweest . Volgens mij was dat wel een goed locatie .Maar over de datum van mij apart nog dit weekend :rolleyes:.
Dat zal wel te snel zijn voor sommige . En wat komt de meeste het beste uit wat voor dag . En zaterdag of een zondag ?

ik denk voor de meeste toch een zondag...zaterdags kunnen de meeste nog werk hebben...

en laten we eens maar een centrale punt pakken in nl bv utrecht of denbosch ofzo, dat is voor de meeste wel een beetje even ver....
 
Locatie Maarsseveense plassen dan zoals vorige keer?
Weekend van 13 Juni? Dan kunnen mensen evt. nog vrij nemen en/of afspraken omzetten zodat we een grote opkomst hebben.
 
Locatie Maarsseveense plassen dan zoals vorige keer?
Weekend van 13 Juni? Dan kunnen mensen evt. nog vrij nemen en/of afspraken omzetten zodat we een grote opkomst hebben.

anderhalf uurtje voor mij, is te doen, alleen zal denk ik met sletje moeten komen als het op 13 juni is, dan is de auto nog niet gespoten :(
 
anderhalf uurtje voor mij, is te doen, alleen zal denk ik met sletje moeten komen als het op 13 juni is, dan is de auto nog niet gespoten :(

Dan kom je maar naar Weert, nemen we de A4 mee... Als ik die dan nog heb :p

Kunnen we de volgende x met de Suup, als dat aanbod nog staat :p

Kan het niet wat noordelijker? Heb geen zin om er bijna 2 u voor te tuffen :p

Nee, het kan niet noordelijker, het zal toch altijd centraal blijven... Tenzij de helft van de opkomst uit Groningen komt... Ik woon in Limburg, omdat het voor mij ook een stukje rijden is, kan ik toch niet verwachten dat 10 man een half uur extra in de auto gaat zitten, omdat ik anders een uurtje verder moet? :)
 
Dan kom je maar naar Weert, nemen we de A4 mee... Als ik die dan nog heb :p

Kunnen we de volgende x met de Suup, als dat aanbod nog staat :p

Oke, Deal ;)

Nee, het kan niet noordelijker, het zal toch altijd centraal blijven... Tenzij de helft van de opkomst uit Groningen komt... Ik woon in Limburg, omdat het voor mij ook een stukje rijden is, kan ik toch niet verwachten dat 10 man een half uur extra in de auto gaat zitten, omdat ik anders een uurtje verder moet? :)

Idd, voor ons is het ook +- 1,5 tot 2 uur rijden.
 
{! Zullen we anders 21 juni doen?

Omdat Defqon.1 13 juni is, en er toch wel veel mensen hier ook naar toe gaan en misschien ook wel naar de meeting willen komen, like me :)
 
Back
Top