Aprilia Sr Max Biaggi

Ach, laat ik nou net ook een koso hebben ;)

Maar ik ben nou beetje aant kijken voor die stuurtjes, zo'n TNT geval heb je dan echt alleen het stuur zonder stuurpen?? Zo'n stuurpen is net zo duur als het stuur zelf 8P
 
Jowie zoon vooruitstaande clamp is relaxt op een oud type sr heb ik ook ooit eens mee gereden.Stuurt super fijn!!
Verder weet je al wat ik van je kappen vind en je scoot :W
 
Nah ik wet het niet hoor, heb ooit een viper gezien met zo'n vooruitstaande clamp vonnik echt niks... Maar weet niet hoe dat zit bij andere merken van sturen... is dus ff uitzoeken allemaal :p

Laterr
 
Nog ff een Kleine update :p

Heb vandaag een zogoed als nieuwe Athena 70 vlinder en een Malossi VL12 kunnen bemachtigen..! Natuurlijk meteen gemonteerd en wat een wereld van verschil zeg.. 8) Wat ik wel vaag vond is dat ik ook eens zo'n "malossi" bougie heb geprobeert, maar hier mee sloeg hij me de helentijd af.. Issie dat te koud ofzo?? Want met een NGK 9 heb ik nergens problemen mee.

Cilinder word trouwes wel nog eens flink onderhanden genomen, zal wel 3br of xsh ofzo worden :p
 
nice nice, ik heb nu de complete set TNT erop zitten, met rechte vooruitstaande clamp. in real life valt dat vooruitstaand nog flink mee, doordat hij niet voor je voorkap uitkomt. Het is wel HEEL makkelijk te monteren, je zaagt je stuur zover mogelijk bovenaan af, op een bepaald punt net voordat er van die andere dingen aangelast komen. dan laad je je clamp 5mm uitdraaien en plug en play:)

succes verder!
 
Heb je er mischien een foto van??

Ik kan ws ook een echt mountinbike stuur krijgen van een maat van me, is natuurlijk weer een stuk originelen [en goedkoper:p].
 
Originally posted by Jowie
Nog ff een Kleine update :p

Heb vandaag een zogoed als nieuwe Athena 70 vlinder en een Malossi VL12 kunnen bemachtigen..! Natuurlijk meteen gemonteerd en wat een wereld van verschil zeg.. 8) Wat ik wel vaag vond is dat ik ook eens zo'n "malossi" bougie heb geprobeert, maar hier mee sloeg hij me de helentijd af.. Issie dat te koud ofzo?? Want met een NGK 9 heb ik nergens problemen mee.

Cilinder word trouwes wel nog eens flink onderhanden genomen, zal wel 3br of xsh ofzo worden :p

electrode afstand afgesteld?
 
klinkt goed hoer :*

hoop dat je nog kaartjes krijgt voor rauschenberg... wil wel es sjezen met die athena :p


ennum... die membraanklepjes hoef niet meer dus?? aangezien je nu een vl12 hebt
 
Mattie: elektrode afstand was goed..!! :p

DenniZ: Gaat helemaal goedkomen :p En idd membraan klepjes zijn nie meer nodig :)

Mr. van Loon: Ik add je nou :D
 
Back
Top