Aprilia SR Max Biaggi

#67

Lamme vent
Ik rijd nu al zo'n twee jaar op me sr rond maar heb hem eigenlijk maar heel slecht behandeld :p

Ik heb hem zo'n beetje nog origineel gekocht en heb hem beetje bij beetje "opgeleukt". Een paar weken geleden zag hij er nog zo uit:
project_scooter.jpg


Setup was:
Airsal T6 70cc
Hebo Gara
17,5 Dell'orto
DR clutch
Polini speedcontrol
Malossi snaar
Malossi ventilvar

Ik vond het nu toch wel tijd worden om hem eens een keertje helemaal als nieuw te maken, en ook het setupje nog wat op te leuken. Nou hoef ik niet zo ontzettend hard te gaan, want wil hem ook nog wel voor de straat blijven gebruiken. Niet al te vaak maar zo maar eens af en toe. Ook de kappen ben ik van plan om eens een keer goed onder handen te nemen en ze een leuk kleurtje te geven (ideeen zijn welkom!)

De setup moet worden:
Airsal T6 70cc (na tuning, moet alleen nog even kijken waar en wat)
Yasuni C16
17,5 Dell'orto (misschien nog wel grotere maar weet nog niet zeker)
Rito asje met skf c4 lagers
DR clutch
Polini snaar
Malossi multivar
Malossi ventilvar
Malossi Red Filter

Ik ben dus begonnen met strippen. De kabelboom laat ik eraf, heb ik toch niets aan. Olietank gaat eruit, heb ik ook niets aan. En het frame was nogal roestig dus moest ff geschuurd worden en in de hammerite (hamerslag metaal) gezet worden. Na strippen lag hij er dus zo bij (met jossi @ achtergrond, toch nie eens bier ofzo gehad :p)
project_frame.jpg


Het frame is nu dus geverfd en hangt te drogen in de garage, hiervan volgen snel de foto's. Ook foto's van me parts zullen snel volgen.

Ik houd jullie op de hoogte, gegroet, Bart
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik hou nog op zich een heel rustig setupje, rito zal wel volstaan denk ik. ik heb trouwens ergens in een topic gelezen dat het op zich helemaal niet zoveel uitmaakt tussen die 2 assen, correct me if i'm wrong!
 
Originally posted by #67