Anti Politie Deventer

Status
Not open for further replies.

Special Neos

Well-Known Member
Naaaaahhhhh,

Wat een stelletjes pubers daar zeg in deventer die juten.
Kwil die lui gewoon ff in de face zegge dat ze echt heeeel sneu zijn. We gingen met zijn allen weer naar huis rond de 10 man, komt er ook een politie motor achter ons aan en maar blijven volgen.

Totdat we stil ging staan bij een benzinepomp, pikt ie er twee tussen uit, en ja hoor toen kwam de hele eenheid op gang,
Nog 1 motor, een jeep, een personenauto en een busje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En toen maar ff die twee scootertjes in ut busje naar ut polizeihaus. Weg scooter.
Echt heeel sneu gewoon.
We rijden gewoon normaal en dan doen ze dat, ze vragen er dus zelf om dat we illegale meetings houden.

Reken er maar op dat er in Nunspeet ook een meeting word gehouden, en dat de politie er geen problemen mee heeft, dan toch wel de complimenten voor de cops in Nunspeet nu we dit meegemaakt hebben. Zelfs de politie hier wil een rollerbank neerzetten de volgende keer, alleen maar om te testen en niet te ouwehoeren met bekeuring dit en dat.

Dussss

Politie van deventer


JULLIE ZIJN EIKELS!!!!!!!!!!!!!!#*@&#(#&@*@*@&
 
Advertisement - register to remove this

Persoonlijk vond ik het jullie eigen schuld eerlijk gezegd, je wist dat ze er waren en nog gaan jullie allemaal vol gas weg. Ze gaven geen bekeuring zolang jullie je aan de snelheid hielden, en aangezien dit niet het geval was |(
 
Die wouten waren zeer diep triest bezig............ Maar welke scooters zijn inbeslag genomen dan.......ckers die Aerox met verchroomde voorkap en velgen...en welke nog meer?? Laterzzz
 
Ik reed had me moter gestart en toen reed die jeep weg. Even later kwam die moter achter me aan. Helaas voor hem dat ik hem doorhad en zo een woonwijk inreed en zo weer bij WK stond. Ze hebben volgens mij allemaal weer geld tekort. Laterzz
 
zoals f12 al zegt: jullie wisten dat ze er ware, en toch kom je op de scooter...kom op zeg, je kon toch wel nagaan dat dit zou gebeuren?
 
Originally posted by scooterracer
zoals f12 al zegt: jullie wisten dat ze er ware, en toch kom je op de scooter...kom op zeg, je kon toch wel nagaan dat dit zou gebeuren?

Ik was ook op de scooter. Maar zolang je je aan de regels hield was er niks aan de hand, maar dan moet je dat wel doen dan. Ik geef toe ze deden kinderachtig, maar zo lang je je aan de regels houd is er niks aan de hand
 
Ik vonnut wel een erg hoge politie opkomst voor betrekkelijk weinig volk, egt triest, zeker die ouwe lul in zijn 'undercover' astra. Maareh verder heb ik geen last van ze gehad eigenlijk... Voor een meeting die eigenlijk afgelast was vonnik het nog best gezellig, weer aantal nieuwe mensen ontmoet enzo, en het was goed weer en een lekker ritje erheen, maar tog, volgende keer wel weer wat uitgebreider natuurlijk he.

EN IK HEB EINDELIJK EEN SHIRTJE

Heej gozer, F12AC, ik zag jou nog vanmiddag langs de mac in apeldoorn racen ook kan dat kloppen? En in Deventer zelf naturlich...

grtz
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Ik vonnut wel een erg hoge politie opkomst voor betrekkelijk weinig volk, egt triest, zeker die ouwe lul in zijn 'undercover' astra. Maareh verder heb ik geen last van ze gehad eigenlijk... Voor een meeting die eigenlijk afgelast was vonnik het nog best gezellig, weer aantal nieuwe mensen ontmoet enzo, en het was goed weer en een lekker ritje erheen, maar tog, volgende keer wel weer wat uitgebreider natuurlijk he.

EN IK HEB EINDELIJK EEN SHIRTJE

Heej gozer, F12AC, ik zag jou nog vanmiddag langs de mac in apeldoorn racen ook kan dat kloppen? En in Deventer zelf naturlich...

grtz

Dat klopt ja :D en wie was jij??
 
Originally posted by F12 AC


Dat klopt ja :D en wie was jij??

Check ff mijn scooterbase profiel dan zie je het...
Blauwe aerox met witte details...

Grtz Arthur...

Best professioneel trouwens hoe je die uitlaat hebt gemonteerd langs je koelkapje :p
Beetje off, soory, zal het niet meer doen!!
 
hmm, en ik vond het terecht, die sjakies die zo onverantwoord rondreden (ja, de nunspeet clan OA) mochten van mij van harte opgepakt worden, op zo'n manier weet je het mooi te verstieren voor anderen....

en ik weet zeker dat ik hier niet alleen in sta ;)

Case Closed
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top