Metal
Pr0ud Hardr0ck Member
Hallo allemaal, Ik heb sinds een week een MB50, maar aangezien ik 50 km/h toch echt te langzaam vond heb ik gisterochtend een Homoet uitlaat gehaald.. (Gruwelijk geluid). Nu wil ik even wat vragen mbt de afstellling. Met de shoke open met warme motor lijkt hij te verzuipen,
met shoke dicht gebeurd het volgende:
tot de 6 a 6.5 duizend trekt hij heel langzaam.
Dan bij de 6.5 gaat hij sputteren,
daarna vanaf zo'n 7 a 8 duizend toeren trekt hij als een gek.
De brommerboer die ik even snel om consult heb gevraagd zei dat dat sputteren kwam door een iets te grote sproeier (met shoke open op warme motor sputtert ie erger, en loopt niet stationair), hij adviseerde mij om het of zo te laten, of om een iets kleinere sproeier te nemen. Nu vind de ik echter de kleur van m'n bougie niet echt duiden op een te grote sproeier, dus wat vinden jullie?? Ik heb hier een foto van m'n bougie..
Bougie is wel net nieuw, (heb gelijk met de uitlaat de bougie vervangen, en dit was na de eerste testrit, hij is nu al iets donkerder gekeurd...
Alvast bedankt...
met shoke dicht gebeurd het volgende:
tot de 6 a 6.5 duizend trekt hij heel langzaam.
Dan bij de 6.5 gaat hij sputteren,
daarna vanaf zo'n 7 a 8 duizend toeren trekt hij als een gek.
De brommerboer die ik even snel om consult heb gevraagd zei dat dat sputteren kwam door een iets te grote sproeier (met shoke open op warme motor sputtert ie erger, en loopt niet stationair), hij adviseerde mij om het of zo te laten, of om een iets kleinere sproeier te nemen. Nu vind de ik echter de kleur van m'n bougie niet echt duiden op een te grote sproeier, dus wat vinden jullie?? Ik heb hier een foto van m'n bougie..
Bougie is wel net nieuw, (heb gelijk met de uitlaat de bougie vervangen, en dit was na de eerste testrit, hij is nu al iets donkerder gekeurd...
Alvast bedankt...