Afblijven is moeilijk

Originally posted by Rolf
Trouwens, ik heb er hier in Leek ook geen last van. Groningen is een heel ander verhaal.
Alhoewel, ze bewerken hier nog wel eens pas gespoten scooters:'(
een kameraad z'n 3 maand oude runner gejat.
mijn firefox gemolesteerd, paar maand geleden
ga zo maar door .. :p
 
het zijn gewoon een stelletje eikels.
Ze hebben bij mij een keer een proppje in me uitlaat gedaan reed om 4 uur 's nachts uit de stad van daan met 20 km p/u.
Teringlijers
 
Originally posted by Arnold MHR
Mensen uit Eindhoven zullen de RamBam wel kennen, zet me scooter elke vrijdag middag daar vast als ik ff Stratum oploop om na mijn laatste colleges op vrijdag ff biertje te pakkken........

Kwam ik keertje terug, waren 2 van die zwarte apen (sorry dat ik het zeg, maar was wel zo) mijn carterdeksel aan het losschroeven....niks gedaan, maar ff snel een politie-agent aangesproken, en die liep ff mee met zijn collega :D
Zo zie je maar, af en toe is de politie wel je vriend :D

ik zie jou scooter daar wel eens staan ja :p

Maar het zijn echt gore eikels ja, ze moeten gewoon van je scooter afblijven :(
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2

Als met al valt het wel mee bij ons gelukkig [Weert], ook qua diefstal...

Nej hier jatten ze meteen de hele scooter mee, 3 scooters in 2 maanden gejat van een paar maten van me, waaronder 2 Di-techs wat het weer wat minder erg maakt :D en een runner...
 
Originally posted by Jowie
Nej hier jatten ze meteen de hele scooter mee, 3 scooters in 2 maanden gejat van een paar maten van me, waaronder 2 Di-techs wat het weer wat minder erg maakt :D en een runner...

Ik zou het erger vinden dat een ditech van 2500 euro wordt gejat dan een scooter die je tweedehands makkelijk voor 1200 euro ofzo kan kopen.

FF een vraagje tussendoor;

Is er geen oplossing tegen het jatten van je uitlaat, voor auto's heb je wel speciale slotbouten, maar is er voor scooters niet ook zoiets??
 
dan gaan ze je kappen stuk snijden hebben ze al 3 keer bij mij gedaan bij de voorkap snijden ze dan stukjes af en op het politie bureau zei zon agent het is toch alleen de sticker 8P
 
Originally posted by SRMenno
Ik zou het erger vinden dat een ditech van 2500 euro wordt gejat dan een scooter die je tweedehands makkelijk voor 1200 euro ofzo kan kopen.

Was ook maar als grapje bedoeld, maar die gasten met die ditechs waren allebij goed verzeker, en rijden nu allebij op een runner :)

Bij een gast konden ze het ook niet laten om de droogtrommel te laten staan en zijn mcdonald werkkleren en z'n broertjes voetbal schoenen maatje 38
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Torx-bouten, daar hebben de meeste dieven niet van terug... Of van die veiligheidsdingen; inbus- of torx-bouten met een pennetje erin :)

ja, bij veel autos met alu velgen hebben ze vaak normale moeren (bij sommige bouten) en dan hebben ze 1 abnormale moer, daar moet je speciale dop voor hebben, ligt vaak in kofferbak oid, of je moet ze zelf hebben. perfect systeem lijkt me. of die smerige zwarten moeten met 2 tassen vol doppen op pad gaan om velgen te jatten:D
 
1x hebben een paar mannetjes op school mn kettingslot volgepropt met takjes, daardoor moest ik t hele omhulsel eraf snijden/trekken. De laatste tijd is t hier ook een rage om scooters te jatten. Afgelopen 1 1/2 jaar nooit last van gehad, maar opeens weten ze de hoeksche waard ook te vinden. Afgelopen week zat ik in de bus te wachten (bij school dus) komt er een groep negers langs (t is een cliche, en niet rasistisch bedoelt) en lopen richting scooterhok, blijken ze achteraf een meisje van school te hebben bedreigt (ze moest van haar zip gaan volgens 1 zo n mannetje) gelukkig is ze gelijk weggereden voordat ze wat konden doen, laatste tijd ga ik sowieso niet meer met scoot naar school. zeker als je tot 4 uur les heb is t vragen om problemen als je met scooter komt (school is bijna uitgestorven , en dan worden de meeste scoots hier gejat)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Torx-bouten, daar hebben de meeste dieven niet van terug... Of van die veiligheidsdingen; inbus- of torx-bouten met een pennetje erin :)

Daar had ik al van gehoord, maar waar zijn die te verkrijgen ?
K heb geen zin dat ze nog een keer bijna me uitlaat hebben of dit keer hem echt meenemen
 
Originally posted by eXoR
een kameraad z'n 3 maand oude runner gejat.
mijn firefox gemolesteerd, paar maand geleden
ga zo maar door .. :p

Je moet er ook niet zomaar op rijden he:)
Gewoon in de schuur laten staan en w88 tot ie af is:)

Trouwens met SR nooit wat gehad in Leek, maar ik ken wel verhalen ja. Maar opzich valt het hier mee. In de stad is het VEEL erger.

Mja, blijft kut.
 
Het is weer feest hoor, vandaag ik lekker gewerkt, kom ik thuis belt er een maatje op, ja 2 vriendelijke hassans hebben me beroofd met een mes van me scooter, geld, papieren enz. Hij zat gewoon met ze vriendin op z'n scooter een beetje te ouwehoeren, komt er een auto aan, na een paar minnuten stappen er twee hassans uit met muts en alles op, om ze scooter enz. mee te nemen. Is rond half 6 gebeurd vandaag, dus als iemand in de buurt van utrecht een zilver grijze runner, standaard uitlaat eronder ziet, die een opgeschuurd stuurkapje hebt, geef dan effe alarm.
 
Hier in het oosten des landes nog nergens last van. Volgens mij tenminste niet dat ik weet. En als wij (harde kern :W ) dan krijgt die sloper klappen. Gaat hij ff met zijn kop tegen de muur |( |( , maar ik hoop dat er niemand bij ons in de buurt zo zielig is om scootz te vernielen op dingen ervan af te jatten.
 
Originally posted by Deejay
Hier in het oosten des landes nog nergens last van. Volgens mij tenminste niet dat ik weet. En als wij (harde kern :W ) dan krijgt die sloper klappen. Gaat hij ff met zijn kop tegen de muur |( |( , maar ik hoop dat er niemand bij ons in de buurt zo zielig is om scootz te vernielen op dingen ervan af te jatten.

Harde kern frank :X ;)

Maaruh idd, hier nergens last van, komen af en toe wel irri asielzoekers enzow, maar hier hebben we buurmannen die zulke mensen met de knuppel slaan

})
 
Originally posted by Deejay
Hier in het oosten des landes nog nergens last van. Volgens mij tenminste niet dat ik weet. En als wij (harde kern :W ) dan krijgt die sloper klappen. Gaat hij ff met zijn kop tegen de muur |( |( , maar ik hoop dat er niemand bij ons in de buurt zo zielig is om scootz te vernielen op dingen ervan af te jatten.

Harde kern frank :X ;)

Maaruh idd, hier nergens last van, komen af en toe wel irri asielzoekers enzow, maar hier hebben we buurmannen die zulke mensen met de knuppel slaan })
 
Originally posted by erwinski
Harde kern frank :X ;)

Maaruh idd, hier nergens last van, komen af en toe wel irri asielzoekers enzow, maar hier hebben we buurmannen die zulke mensen met de knuppel slaan })
ja harde kern ja, net gevormt. Nou ja die bestaat eigenlijk nog niet:p 8P . Maare als het gebeurd gaan we ons wel ff uitleven op die lui. Die politie doet toch nix (zeker ene Agent Van Dalfsen niet :# :# )
 
Hier ook nergens problemen...

Wel een keer, liep ik in harderwijk, kwam ik een bekende tegen die zegt: Heej, staan jullie scooters op dat plein daar? Zo ja, op die van jou en die van marthijs zitten nu 2 apen op het zadel...

wij erheen, waren ze al weer weg...

die van mij staat in ermelo zelf ook nooit aan de ketting ergens, ben te goedgelovig in deze maatschappij zeggen ze...

Ik denk dat ze gelijk hebben :)

maareh, er is nog niets gebeurd in 2 jaar tijd dus...

Alhoewel: Een vent kon schijnbaar er een keer niet langs met zijn auto dus die denkt ik zet die scooter aan de kant, maar auto's mogen daar niet komen en hij kon er wel langs... ik vragen wat hem bezielde om andermans scoot tegen een muur aan te zetten, zei ie dat ik niet moest zeiken... Dat riep ik hem ook nog na toen ie een mooie kiezel tegen ze busje aan kreeg... Maareh, wie die gooide weet ik overigens niet :p

grtz
 
Back
Top